4. rujna 2013.

Artdeco Dita von Teese Art Couture Velvet ruž za usne



Art Couture Velvet ruž iz Artdecove Dita von Teese Classics kolekcije, nastale kao rezultat suradnje DvT i Artdeco kompanije u cilju kreiranja svih potrebnih proizvoda za prepoznatljiive vintage lookove, sam nosila otprilike 50 % vremena kad sam imala nešto na usnama. Kolekcija mi se od samog lansiranja na tržište vrlo dopala jer, osim elegantnog dizajna i promo slika, sadrži skup u potpunosti klasičnih proizvoda i finisha, punih boja i intenziteta, što je teško spojiti ako uzmemo u obzir da je Artdeco maltene drogerijski brend. Također, pakiranje je specifičnog i elegantnog dizajna, sa Ditinim potpisom. Kolekcija sadrži 6 nijansi ruževa, od kojih je Bon Bon najsvjetlija. Jako mi se sviđa to što u kolekciji ima razičitih varijacija crvenih, za svaki podton, te što su sve nijanse jednakog finisha i pigmentacije. Kupila sam ga u cm-u za nekih 15,50 KM i vjerujem da se još uvijek može ponegdje pronaći.

 Ruž dolazi pakovan u zasebnu kutiju, tipično za većinu Artdecovih proizvoda, te je nijansa zajedno sa brojem iste označena na vrhu pakiranja. Sama ambalaža je crna, sjajna i masivna, sa vertikalnim linijama poput onih na kutiji u kojoj dolazi. Jedina mana koju sam pronašla jeste što nigdje nije označen naziv nijanse! Na Artdecovoj stranici sam tek pronašla da je naziv nijanse 607 Bon Bon, a radi se o čistoj, gotovo neonskoj, narandžastoj nijansi bez ikakvog shimmera, mat finisha. Dolazi u količini od 4 g.


Što se pigmentacije tiče, kao i postojanost, na zavidnom je nivou. Na usnama traje nekih 4 sata, nakon čega ostavlja intenzivan stain i jako se teško uklanja. Uprkos izvrsnoj pigmentaciji i prirodi nijanse koja je takva da će pristajati svakom podtonu i boji kose, zahtjevnost leži u teksturi. Probala sam Manhattan mat tekuće ruževe, Golden Rose, čak i Illamasquin Kontrol kad mi ga je posudila, ali Bon Bon je bez premca najsuši ruž kojeg sam isprobala. Ne pomišljajte ga nositi zimi ili ako imate ikakvih nepravilnosti na usnama. Nakon dva sata nošenja već se počinje skupljati i isušivati usne. 



Mnogi koji su pratili tržište u BiH posljednjih nekoliko godina u potrazi za narandžastim ružem su posezali za Golden Rose nijansom 67. Čak sam i ja imala dvojbe u vezi kupovine Artdeco Bon Bon ruža jer sam već imala 67-icu, ali se nisam pokajala. 67 ima više ružičasti podton, tamniji je i slabije pigmentacije, a na usnama izgleda crvenkastije od Bon Bona.


GR 67
Da sumiram: Lijepa ambalaža, jedinstvena nijansa, izvrsna pigmentacija i postojanost, no tekstura koja je horor za suhe usne. Ja bih ga kupila ponovo jer volim ovako intenzivne nijanse i teksturu kod takvih, no ako ovo nije vaš "cup of tea", savjetovala bih da ga preskočite i potražite koraljne i narandžaste nijanse nešto hidratantnije teksture.

Broj komentara: 6:

  1. Ja imam jedan iz ove kolekcije, ne sjecam se koji broj i uz MAC je najsavrseniji karmin. Jeste malo suh ali to je formula karmina koji imaju za cilj da dugo stoje na usnama, oni koji to nisu nestanu za sat vremena. Ja ga obozavam, i nosim ga skoro svaki dan.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kolik osam zelela ovaj ruz, ali sad kad citam i prvu recenziju ovog ruza (konacno!) zelim ga jos vise! Ovo je prvi bas narandzast ruz koji sam nasla i jos je mat. Sve sto zelim! Da suv je ali ja nemam nekih problema stim, bar do sad nisam. Moram ga naci! adam se da cu ga naci jos negde, i da nije prodat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam ga među posljednim primjercima našla, sretno u pronalasku :)

      Izbriši
  3. Jest meni zao sto nisam nista kupila iz ove kolekcije a bas je bilo lijepih stvari :/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju :* Vaši komentari mi uvijek mnogo znače i razvesele me :)