11. rujna 2013.

Golden Rose Holiday 66



Od kako je Barry M najavio lansiranje tzv. pjeskastih/teksturisanih lakova mat finisha (koje ja od milja zovem pjeskići :) ), dospjeli su mi na top liste želja. Ubrzo su bili dostupni na Asosu zajedno sa tada novom linijom Gelly Hi Shine lakova, od kojih sam ja također željela naručiti lak u nude nijansi. Nažalos, taman tih dana Britanija je uvela neke restrikcije za izvoz, tako da praktično više ne mogu niti jedan lak naručiti preko njih. Ni OPI tada nije imao mat pjeskiće, samo glitteraste. I tako sam se ja fino zainatila i čekala jer sam znala da će neki brend to iskopirati i imala sam sreću da je to bio Golden Rose koji inače proizvodi lakove u najmanje 20+ nijansi. I uprkos tome što ja ne volim "in between" nijanse kod svjetlijih lakova, niti rozu koja nije čistokrvna pastelna ili neonska, zaljubila sam se u 66icu. Jer je idealna ružičasto koraljna, jer nije isprana, previše svijetla, niti premalno niti previše intenzivna, idealan koraljac, nema šta. Kad je došao kod Jasmine, Dž mi ga je ovamo "dostavila" nakon jednodnevnog izleta u Tuzlu. Dobila sam ga u subotu, a evo sam ga tek maloprije skinula kako bih isprobala Flormarov mat kreč bijeli lak.




66, kao i cijela Holiday linija dolazi u bočici četvrtastog oblika sa srebrnim zatvaračem. Cijena je 4-4,50 KM za 11,3 ml. Kad ga otvorite, prmjetit ćete jako sitne čestice u laku, kao da ste ubacile zrnca šećera. Nakon nanosa se to naravno ne vidi, jer se lak nakon maximalno 30 sekundi potpuno pretvori u pjeskasti finish. Za potpuno pokrivanje su potrebna dva sloja, a ono što mi se posebno sviđa jeste što se u kombinaciji sa Essence kapima za brzo sušenje suši munjevitom brzinom. Ako želite, možete nanijeti i top coat, ali se meni više sviđa bez. Nosim ga, kako sam već rekla, od subote i imam tek minimalna oštećenja na vrhovima. Kupiti ga možete na mjestima koja drže GR kozmetiku, no pošto znam da ih ima mnogo koji imaju samo neke starije proizvode, dok ove iz novog asortimana ne uvoze, fino svratite kod Jasmine koja ima apsolutno cijeli asortiman, kako GR, tako i Classics, a uskoro i nekoliko više brendova :) Online shop će biti dostupan za cca. 15-20-ak dana,


Da sumiram: veća količina, niska cijena, ogroman izbor nijansi, idealna koraljna nijansa, visoka moć pokrivenosti, odlična tekstura, brzo sušenje, dobra postojanost i zanimljiv finish. Za mene definitivno hit među lakovima, jedan od najdražih u mojoj kolekciji i ima sve moje preporuke za kupnju ako naiđete na njega.

Broj komentara: 9:

  1. Ma dugi su ti noktici, ne budali :) a ovi holiday su odlicni, ja zasad imam samo taj jedan jer svaki put kad dodjem ne znam koji drugi da uzmem i odustanem :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš je lijepa boja,a ja nikako da se naviknem da zavolim pjeskarce:(

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo ja namazala crveni 56, ali sam ovaj put bila pametna i stavila neku Rimmel bazu i evo ga treci dan netaknut, a u boju buljim kao hipnotisana. :-)
    I taj tvoj je fin, neobicna je boja, al u ovoj sugavoj BL nigdje ne mogu naci Holiday lakove. Nasla sam i u drugom gradu na jednom mjestu, ali i tamo nema svih nijansi, tako da joj prizeljkujem i na listi mi stoje 53, 63 i onaj pinkicasti 76 sto si mu sliku stavila na GR stranicu, divan je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviju nas Dženana opskrbila :D Ja sam zaljubljena u ovaj, trenutno ga imam na noktima :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Što više gledam fotkice ovih lakova, sve više ih želim sve pokupovati :D Boja je predivna!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo su najljepsi nokti koje sam ja vidjela na domacim blogovima, prelijep oblik :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju :* Vaši komentari mi uvijek mnogo znače i razvesele me :)