7. rujna 2013.

Mint Accent + Tea Time

Od kako imam stiletto oblikovane nokte, ne odvajam se od krem lakova. Nude, crveni, koraljni, mint... Nekako mi na  takav oblik najbolje pristaje upravo mint finish, pa sam malo pauzirala sa shimmerastim i metallic lakovima, kao i općenito bilo kojim vidom eksperimentisanja. Zato sam odlučila barem napraviti nešto da začinim manikuru i na kraju se odlučila na dobre stare šljokice.




Na prstenjaku sam nakon dva sloja mint laka nanijela još dva sloja tirkiznih šljokica. Radi se o Golden Rose Jolly Jewels laku u nijansi 107 koji je najsavršeniji "mermaid" lak ikad. Inače se može nositi i sam u dva-tri sloja jer je gust, ali ja sam se malo zeznula i zaboravila na to :) Sastoji se od gomile sitnih tirkiznih šljokica/shimmera i plaviog heksagonalnog glittera. Inače su mi JJ brzo postali omiljena lnija lakova, vrlo moguće ikad i jedva čekam da GR izbaci još nijansi. Za divno čudo, iako volim šljokice, flejkije i sve ostalo zanimljivo, novi GR Carnival i 3D lakovi me uopće nisu posebno zainteresirali.

Noktiće sam uparila sa  mint satom kojeg sam naručila sa eBaya nekad u julu. Radi se o silikonskim satovima jer su jedini satovi u bojama koje bih nosila. Volim minimalističke satove metalnih boja (zlatna, bakrena, brončana, srebrna), dok odbijam i pomisliti na nošenje platnenih, vrlo često i kožnih satova, a da ne pričam o onima sa gomilom privjesaka koji igra ulogu narukvice, a za očitavanje vremena mi treba mikroskop. Na eBayu jednostavno pretražite "silicone watch", ima nekoliko vrsta modela, a u planu mi je da naručim neki bež i bijeli.

Korišteni lakovi:
Miss Sporty Nail Expert Manicure Nutri Complex
Avon Nailwear Pro Aqua Fantasy
Golden Rose Jolly Jewels 107
Essence kapi za brzo sušenje laka
Essence Better Than Gel Nails top sealer



Jučer sam sa Dž posjetila famoznu "Franz & Sophie" čajdžinicu. O njoj sam čitala na Internetu, blogovima, gledala priloge o istoj u televizijskim emisijama, no uvijek bi bila prezauzeta, bez društva ili bez volje da je posjetim. 


Naravno da smo slikale i nokte :) Dž je nosila gradient manikuru u mint i plavim tonovima, dok sam ja još uvijek imala half moon noktiće koje sam nosila cijelu sedmicu jer nisam imala vremena da ih oblikujem i nalakiram. Vidite da mi nisu svi nokti jednake dužine iz razloga što su mi se već počeli lomiti pri vrhovima.

Što se čaja i čajdžinice tiče, glasam da je jedna od najboljih ideja realizovanih u Sarajevu proteklih nekoliko godina. F&S je koncipirana kao čajdžinica i prodavnica čaja, pa smo Dž i ja obje uzele po porciju Rooibos čaja, ja sa dodatkom cimeta, vanilije, kardamona i još čudesa, a ona sa dodatkom latica ruže. Nismo fotografisale radnju, ali svakako da ću uraditi jedan post o F&S kad ih idući put posjetim i uzeti pokoji čaj za uživanje u istom u vlastitom domu.

Dž me je iznenadila i sa poklonima :) Golden Rose Holiday u nijansi 66 sam dugo očekivala i uprkos tome što nisam ljubiteljica koraljno-ružičastih lakova u jesen i zimu, 66ica mi je već postao jedan od omiljenih lakova zbog pigmentiranosti, nijanse i brzine sušenja, a swacheve možete očekivati za koji dan (na gotovo u potpunosti skraćenim noktima). Dobila sam još divan L'orealov lak u nijansi idealnoj za jesenske dane, kao i najsavršeniju nijansu breskvasto-koraljnog ruža - Aura Nano Rouge 87 koji je idealan za nošenje u kozmetičkoj torbici. Auru i GR Holidayce možete kupiti kod Jasmine u njenoj parfimeriji Arena, a uskoro ćete moću kupovati i preko web-shopa.


Volite li stiletto nokte i šta mislite o njima? Koliko često nosite šljokice i "accent nail" manikuru? Jeste znali za  postojanje Franz & Sophie i imate li mi preporučiti još tako zanimljivih mjesta u Sarajevu?

Broj komentara: 7:

  1. Ja obozavam stiletto i samo to nosim al' i moji popucali pa sam ih zaoblila dok ne dobiju na duzini... a vec tri mjeseca nista sem sljoka ne nosim :D meni su ipak favorit Essence Circus Confetti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni su nekako dosadni CC, valjda ih je svaki mogući brend izbacio i iskopirao :)

      Izbriši
  2. baš su vam lijepi nokti :)
    ovaj stiletto mi čak i ok izgleda iako inače baš nisam ljubitelj. a na sebi ga ne mogu zamisliti :)
    i obje manikure su predivne ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Nokti su ti divni i ja čekam da moji mao porastu pa da ih malo uradim u tom fazonu. Lakovi takođe. Tirkizna i sve njene nijanse su savršene.Obožavam čajeve. Kad dođem u SA morate me voditi :)

    OdgovoriIzbriši
  4. prelepo! moram da nabavim ovaj sljokavi GR :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju :* Vaši komentari mi uvijek mnogo znače i razvesele me :)