24. studenoga 2013.

Matching Manicures - "V" manikura

Za sve vas koji niste prethodno naišli na "matching manicures" postove na regionalnim blogovima, a to znači da ih i ne pratite baš često :), evo objašnjenja: prije nešto više od dva mjeseca grupa blogerica je počela uvoditi tematske manikure, pa su se prvo pravili parovi po sličnosti, pa onda manje grupice, pa su se onda počele dogovarati da sve koje te sedmice rade  "matching manicures" rade istu temu i linkaju sve ostale i to je preteča i današnjih "matching manicure" postova :) Meni je baš drag što smo se po tom pitanju aktivirale, kako zbog toga što je regionalno i samim time smo sve povezane i povećavamo si čitanost i upoznajemo jedna drugu, tako i zbog toga što je znatno povećana inspiracija - užasna je situacija kad se na umu imate 56328755 opcija i želite ih uklopiti u nešto što izgleda prihvatljivo.


Ove sedmice je tema bila "V" manikir, što je ujedno i moj prvi pokušaj učešća u "matching manicures" postovima. Prijašnje teme su bile jako zanimljive i žao mi je što nisam radila niti jednu od njih. Uvijek pođem raditi u subotu navečer kad je kasno i odustanem, ili pak uradim u nedjelju i dok budem gotova bude pretamno osvjetljenje za slikanje.



"V" manikura je jako jednostavna i može se zakomplikovati, ali ja sam smotana što se sređivanja noktiju tiče, pa sam ti radila na što jednostavniji način. Premazala sam nokte zlatnim lakom, sačekala da se osuši, nacrtala konture nail art crnim lakom i popunila praznine običnim crnim. Jako je lijepo i dodati neki kamenčić na vrh ili konture iscrtati šljokicama, ali nisam imala živaca ni vremena za to, jako sam kasno lakirala nokte i završila sa tragovima posteljine na crnim dijelovima :kmeee:



Lakovi koje sam koristila:

Golden Rose Nail Whitener kao baza
Golden Rose Paris 78
Gabrini Nail Art 12
Golde Rose With Protein 287
Golden Rose Mega Shine top coat


Broj komentara: 15:

  1. Predivno :) ovaj GR Paris je savrsen!!! <3 a kombinacija me podseca na Novu godinu :)
    drago mi je da si se prikljucila, samo napred :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je Paris super, baš sam dugo tražila ovakav zlatni lak :)

      Izbriši
  2. Prekrasna manikura, elegantna kombinacija boja i dobro nam došla u MM ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno! Znaš šta bi: bilo još bolje? Da si umjesto crne stavila neku burgundy nijansu, barem u mojoj glavi ta kombinacija dobro izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim tu kombinaciju, napravit ću je nekad, a sad sam htjela isprobati ove lakove pošto sam ih prije neki dan tek dobila :)

      Izbriši
  4. Dobro dosla ;)
    Lijepa elegantna manikura,a ovaj GR je predivan ♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš lijepo izgleda i dobro nam došla. Meni se dopada tvoj izbor boja, moje su nigdje veze, ali eto tako sam ja to zamislila.

    OdgovoriIzbriši
  6. odlična kombinacija crne i zlatne!

    OdgovoriIzbriši
  7. Super izgleda, boje su baš fensišmensi :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Imam ovaj zlatni GR jako dugo i obozavam ga :)

    Svidja mi se kombinacija boja. Elegantno i lepo ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. klasična kombinacija koja uvijek odlično izgleda, bravo <3

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju :* Vaši komentari mi uvijek mnogo znače i razvesele me :)