23. siječnja 2012.

e.l.f. Beauty Book natural eye - recenzija

Ako ste upoznati sa elf-om i pratite ih na njihovoj Facebook stranici, vjerovatno znate da vrlo često imaju rasprodaje, popuste, besplatnu poštarinu, poklone uz kupovinu itd. Negdje krajem novembra naručila sam nekoliko najčešće spominjanih proizvoda (a to je ujedno bila i moja prva elf kupovina), među kojima je i paletica sjenila pod  nazivom Beauty Book - natural eye. Moram priznati, naručila sam je nakon što je meni jako draga blogerica Make Up make Out spomenula u jednom od svojih postova Neutral Eye verziju, ali sam se ja predomislila i ipak odlučila za Natural Eye, jer ima više klasičnih boja. 






Paket sam dobila brzo, 6-7 dana nakon narudžbe, i nisam imala nikakvih problema sa otvaranjem paketa i carinom. No, pređimo na adekvatnu recenziju. Počevši od ambalaže.





Šljokice <3


Natural Eye Beauty Book, kao i sve ostale Beauty Book palete, dolazi u čvrstoj kartonskoj ambalaži koja izvana izgleda baš kao notes. Pojedine verzije koje su se pojavile početkom novembra, pa uključujući i ovu moju, su posute holografskim šljokicama i ukrašene mašnicom u gornjem lijevom uglu, tako da čine idealan poklon. Što se tiče šljokica, rasipaju se, no minimalno, daleko manje od onoga što sam očekivala. Kada se "notes" dimenzija 15x18 cm otvori, sa lijeve strane nalaze se upute za kreiranje makeup looka kojeg su osmislili ljudi iz elf tima. Naravno, ne morate slijediti upute, slobodno eksperimentišite, ali opet ovo smatram plusom za njih zbog truda. Sa desne strane, na vrhu, nalazi se široko ogledalce, što ovu paletu čini idealnom za ponijeti na put, a nešto niže 12 sjenila. Na samom dnu su mini olovka za oči i dvostruki aplikator. Iako sjenila izgledaju plitko i malo, zapravo su dimenzija 2,8x2,8 cm i imaju po 2 g. Za usporedbu, 2 g imaju i sva Catrice mono sjenila, a Artdeco i više nego duplo manju (ako se ne varam, 0,9 g).








PRVI RED:


1.klasična mat nijansa boje bjelokosti, nije bogznašto pigimentirana, ali to nisam još iskusila sa nijansama ovog tipa
2.elegantna nude boja sa mnoštvom srebrnih i zlatnih shimmera, boja je jako lijepa, no nažalost, nema baš najbolju teksturu i trusi se najviše od svih nijansi u paleti
3.ružičasta sa zlatnim shimmerima; samo sjenilo uopće nije loše, ali mi se nijansa ne uklapa u koncept palete i iako jeste pigmentirana, ne primjeti se toliko na kapku koliko sam očekivala; nježnija od ružičastog Farmasi sjenila
4.topla srednje tamna mat smeđa, podsjeća me na MAC Cork, odlična nijansa za pregib oka ili blendanje tamnijih nijansi


DRUGI RED:


5.svijetla  mat breskvasta nude; ova mi je nijansa potpuno bespotrebna, pretpostavljam da su je namjenili za highlight ili za preko cijelog kapka, no tu je već nijansa br.1; jedno od slabije pigmentiranih sjenila u paleti
6.metallic brončana, najpigmentiranija nijansa palete, jako mi se sviđa i ima super teksturu
7.čokoladna shimmerasta smeđa sa crvenim podtonovima, jako zanimljiva i super izgleda sa vanilija i zlaćanim tonovima
8.topla tamno smeđa sa brončanim i zlatnim shimmerima, lijepo izgleda u kombinaciji sa br. 6, tekstura je također dobra


TREĆI RED:


9.shimmerasta srednje tamna taupe nude, jedno od omiljenih mi sjenila iz palete; jako lijepa boja slična jednom od Maybellinovih sjenila ali različitog finisha; i ovo se sjenilo pomalo trusi
10.srednje tamna, mat sivkasta taupe, jako slična Catrice Starlight Express, za nijansu svjetlija; odlična za pregib i obrve
11.shimmerasta smećkasta taupe, tamnija verzija br. 9 sa boljom teksturom
12.tamna zelena sa zlatnim sitnim shimmerima, teksturom jedna od najboljih, ali opet, kao i br. 3, ne uklapa  mi se u paletu




Usporedba nijansi.

Kao što ste primjetile, pigmentacija gotovo svih sjenila je visoka i što se toga tiče nemam nikakvih zamjerki. Ono što mi se ne sviđa jeste što se shimmeraste nijanse truse (2. i 9.), no ništa strašno. Teksturom su najbliža Essence i Artdeco sjenilima, i najbolja je kod tamnijih nijansi. Sa primerom, nisam iskusila brzo nestajanje s kapka, a mislim da nećete ni vi.




Mini olovka za oči dolazi i u full size, a možete je kupiti na ovom linku. U okviru ove palete dobijete je u nijansi Coffe, što je tamna taupe, potpuno mat, bez ikakvih shimmera. Na waterlinu nestane dok ste rekli "keks", kao i većina olovaka koje sam isprobala, ali izvrsna je kao baza za sjenilo jer je tektura mekana i izuzetno lako se blenda.
Aplikator naravno ne koristim osim za swatchanje sjenila, tako da je beskoristan ovdje. 

Ono što ne mogu a da ne spomenem jeste izbor nijansi. Naime, ako je naziv palete Natural Eye, time su se trebali voditi u potpunostoi. Ovdje mi je nekoliko nijasi višak, a nekoliko bih zamjenila drugim. Definitivno bih izbacila zelenu, mat breskvastu i ružičastu, a mislim i da fale must have crna, mat smeđa, metallic siva, zlatna i ljubičasta, koja je puno univerzalnija od tamno zelene.

Sve u svemu, i pored lošije tekture nekoliko nijansi i izbora istih, paleta me ugodno iznenadila. Pigmentacija gotovo svih sjenila je odlična, ne nešto što bih očekivala od palete koja košta 5 funti. Preporučujem je, a ako niste ljubitelj neutralnih nijasni, svakako da paletom možete razveseliti neku vama dragu prijateljicu.



4 komentara:

  1. iscrpno. svidja mi se paletica medjutim vecinu ovih boja sjenila imam pa objasnjavam sebi kako mi ne trebaju. Dakle postojana su dosta i ne skupljaju se? jesu swatchevi sa ili bez baze

    OdgovoriIzbriši
  2. Mah, i ja imam slične, ali neka, nek' se nađe :) ne skupljaju se s primerom, a swatchevi su, kao i uvijek, sa bazom :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam sličnu paletu (Beauty Encyclopedia Basic Eyes) koja me nije baš oduševila. Dobro je što je jeftina i zbog pigmentacije ipak iskoristiva, ali zaobilazim slična izdanja jer me ova nije zadovoljila kvalitetom.

    Drago mi je da si ti svojom zadovoljna. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Svidja mi se ova recenzija...ja nemam nista e.l.f. ali bih kupila nesto jer me bas privlace a jako su pristupacne cene...pratim te!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju :* Vaši komentari mi uvijek mnogo znače i razvesele me :)