5. studenoga 2012.

Avon Ideal Flawless Matte Mousse podloga - recenzija i swatchevi

Prije nekoliko sedmica sam ponovo dobila nekoliko Avonovih proizvoda na testiranje, između kojih su bili redizajnirani Color Trend proizvodi, nove, jesenske nijanse Nailwear Pro+ lakova, shimmerasti ruževi koji su, izgleda, jako popularni u njihovoj kompaniji ove jeseni, te pjenasta verzija Ideal Flawless tekuće podloge, čiju vam recenziju danas donosim.
Za Ideal Flawless Matte Mousse (puni naziv pudera, o kojem ću u nastavku posta pisati sa skraćenicom IFMM) Avon kaže da obećava savršen mat završetak (iliti, prema blogerski popularnim eng. izrazima, finish) bez osjećanja težine na koži, u potpunosti se stapa sa istom, skriva nesavršenosti i daje srednje do potpuno prekrivanje.
Ambalaža je jednostavna i elegantna, no pomalo nepraktična. Sve pohvale od mene zbog činjenice da je dobijete upakiranu u dodatnu (zaštićenu) crnu kutiju, što je rijetkost kod proizvoda drogerijskog i općenito proizvoda u rangu cijena oko 10-30 KM. Puder dolazi u teglici koja drži 18 g proizvoda, što, iako lijepo izgleda, jeste nepraktično u odnosu na, recimo, staklene bočice sa pumpicom ili tube, jer je za doziranje proizvoda neophodno korištenje prstiju. Ako, npr., ovaj ili bilo koji sličan proizvod (kao što su rumenila u pjeni) koristite na nekom drugom i želite minimizirati dodir sa samim proizvodom, najpraktičnije riješenje je špatula za puder, koju možete naći na policama Artdeco-a po niskoj cijeni. Cijena IFMM-a u kampanji 15, koja  ističe sutra, je bila 18,90 KM, a u kampanji 16 (trk na link i listajte, imaju gomilu divnih novih proizvoda, posebice Luxe linija i Go Glam paleta) je dostupan za 19,50 KM. Inače, redovna cijena je 23,90 KM. 
IFMM je, kao i svi ostali Avonovi proizvodi, dostupan putem kataloške prodaje. Nudi se u ukupno pet nijansi. Ja sam dobila nijansu Natural Beige, koja je druga najtamnija, toplog podtona. Najsvijetlija jeste Ivory (rozi podton), zatim slijedi Shell, istog podtona kao i Ivory, Nude (svijetla i neutralnog prema toplog podtona i nijansa koja meni odgovara kod Avonovih proizvoda za lice), Natural Beige i Medium Beige (ponovo hladni podton).

Tekstura ovog pudera slična je i svim ostalim pjenastim proizvodima - gusta, pomalo suha i na prvi pogled podsjeća na glinu. Ko je probao Essence Soft Mousse podlogu/Backstage Ballerina rumenilo ili pak Bourjois podlogu u pjeni, zna o čemu govorim. Uprkos tome, nije nimalo teška niti ljepljiva a licu, što bi bilo logično za očekivati.

Nanošenje je pomalo nezgodno. Ne kažem to samo zbog ambalaže, već zato što, u zavisnosti od načina nanošenja, daje različite efekte na licu.
Obično pjenaste proizvode nanosim prstima ili pljosnatim kistom za puder, no niti jedan od ovih načina ne funkcioniše najbolje. Prstima, nažalost, proizvod izblendam u kožu i izgleda prirodno, ali ne daje nikakvo prekrivanje, a što više blednate, puder se suši i počinje perutati (!), a pljosnatu kist ostavlja linije i nešto teže blenda, kao i sa bilo kojim drugim puderom. Ravno rezani kabuki daje dobre rezultate što se prekivanja tiče, no puder praktično "sjedi" na koži i ne upija se. Nakon što sam pročitala recenziju kod Maje, kojoj je najviše pomoglo nanošenje spužvicom, pronašla sam svoje u dijelu za "zaboravljene duše" (da, imenujemg grupe proizvoda :)), jednu namočila u vodu i iscijedila, a drugu ostavila suhom kako bih testirala aplikaciju s obje. Rezultat je sa namočenom spužvicom bio dosta bolji, prirodan i mat, baš kakav bi trebao.

Efekat na licu je.....tako-tako. Barem za mene. Ništa posebno. Da, izgleda i jeste prozračan, jako lagan na licu i mat tokom cijelog perioda nošenja. Prekrivanje nije srednje prema potpunom, kao što Avon obećava, već lagano prema slabijem srednjem - prekrije pigmentaciju i crvenilo, no za bubuljice ćete ipak morati koristiti nešto više korektora. Još nešto što me iznenadilo (i to u negativnom smislu) jeste to što nakon nekog vremena oksidira.



fotografija pudera bez blica i ikakvih fofo-filtera, te swatch uz prisustvo blica radi realnog prikaza podtona i oksidacije


+elegantna i lijepa ambalaža, dodatno zaštićena

+nijanse različitih podtonovo, nisu sve hladne ili tople
+sporo trošenje
+izuzetno lagan osjećaj na licu
+matiranje
+ne ističe suhe dijelove, iako imam suhu kožu

-teglica koja je manje praktičan izbor abmalaže od bočice ili tube

-nešto viša cijena u odnosu na količinu (23,90 KM za 18 g - prosječna podloga ima 30 g)
-prekrivanje nije srednje do potpunog, kakvo IFMM obećava
-teže nanošenje i pronalazak optimalnog načina aplikacije
-brzo sušenje
-perutanje nakon nekog vremena blendanja
-oksidacija na koži

Moj konačan dojam je neutralan. Avon Ideal Flawless Matte Mousse podloga se definitivno ubraja u onu grupu proizvoda koji su me ostavili ravnodušnom. Razočaranom, rekla bih, no to bi podrazumijevalo da sam očekivala nešto posebno, što nisam - na mojoj koži IFMM se ponaša kao i većina pjenastih proizvoda koje sam do sada probala, tako da sam otpilike znala što očekivati. Obećava mat završetak i lagan osjećaj na licu, što i ispunjava, no daleko je od posjedovanja karakteristika koje ja preferiram kod podloge. Preporučila bih ga osobama koje imaju kombinovanu kožu sa manje izraženim prosijavanjem u području T-zone i bez pretjeranih problematičnih faza. Ostali, pogotovo oni sa ekstremno masnom ili ekstremno suhom kožom - preskočite i radije izaberite nešto što bi vam bolje odgovaralo.


To bi bio moj cjelokupni dojam o IFMM podlozi. Sljedeća na redu za recenzije jeste Max Factor Facefinity, novitet što se MF proizvoda tiče i prvi MF puder koji mi odgovara i kojeg smatram i više nego izvrsnim. Period testiranja još traje, no čim dobijem potpune informacije za pisanje recenzije, možete je očekivati. 


Jeste li probali Ideal Flawless Matte Mousse podlogu iz Avona? Koristite li uopće pjenaste podloge? Ako da, koja vam je najdraža?

Broj komentara: 5:

  1. Meni mokra spužvica nikako nije odgovara,suha je bolje radila posao i naravno,trebalo mi je više proizvoda :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojoj mami se mnogo sviđa Max Factor, tako da čekam tu recenziju!
    Što se tiče Flawlessa, i ja sam ga dobila, nijansa mi je zaista pretamna, pa ga koristim samo naveče a meni najbolje funkcionira Wild Craft kist.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ozbiljno ti oksidira? O.o Ja nemam takvih problema. Imam istu nijansu kao i ti i nanosim ju bockalicom (nokti su mi predugi za isprobavati foru s nanošenjem prstima) i rezultat je super, a prekrivanje je srednje. Razlikuju nam se viđenja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Inače imam jako svijetao ten, tako da mi se nažalost baš primjeti kad se osuši, narandžasti pigment baš dođe do izražaja :( Bockalicu inače ne posjedujem (imala jednu, nije nikako funkcionisala), ali sam probala najrazlčitija nanošenja i nikako mi nije odgovarao, koliko god se trudila.

      Izbriši

Hvala na čitanju :* Vaši komentari mi uvijek mnogo znače i razvesele me :)