21. srpnja 2011.

Burn Book: High-end.

This post is not available in English.

Zravo cure :) Nije me bilo skoro će dvije sedmice, ali od danas službeno započinjem to nadoknađivati, obećavam!

Ovo će biti jedan, vjerujem, jako dug, živčan i filozofski post, pa ako vam se od takvih diže kosa na glavi, preskočite.

Naime, radi se o high-end kozmetici, o kojoj se više počelo pričati od otvorenja Chanel studia u Zagrebu. Definitivno uzbudljiv događaj, studio sa jednim od najpoznatijih kozmetičkih brendova današnjice, a k tome još i sa profesionalcima spremnim na dijeljenje vrlo korisnih savjeta. Bloggeri i forumaši su se uveliko raspisali o tome, ali se tada pojavljuje i druga strana medalje, koja je do prije tek povremeno izvirivala kad bi se između imena brendova tipa Essence, Catrice, Maybelline, L'Oreal, pojavilo i ime Chanel ili Dior. (Ako mislite da je svrha posta današnji članak na Šminkerici, varate se, toga je mnogo puta bilo i prije na ostalim blogovima i forumima).  Ta druga strana medalje nosi sve što nema veze sa kulturom, pristojnim primjedbama i gramatikom.
Dakle, pojedinci u napadu zelenjenja od ljubomore vjerovatno udare glavom o ćošak nekog drvenog kućanskog predmeta, i tako ošamućeni se prihvate tastature. Ne razmišljaju o onome što pišu, tako da su  kontraindikacije poput gramatike trogodišnjeg djeteta i riječnika istog neminovne. I onda počinje trolanje. Za one koji ne znaju, trolanje je pisanje izazivačkih postova na Internetu s ciljem da se izazovu burne reakcije. To uključuje i skretanje s tema, nepristojnost, vođenje besmislenih rasprava i tako dalje.
Uvijek sam bila jedna od neutralnih osoba, tipa "ne uplići se u ono što nema veze s tobom" i slično. Vidim bezobrazne komentare i nekonstruktivne i neargumentovane kritike, ignoriram ih i produžim svojim putem.
Ali u posljednje vrijeme moj majušni mozak jednostavno ne može da shvati dokle ljubomora i glupost neki ljudi dosežu.
O  skupljoj kozmetici nemam neko posebno mišljenje. Ne kupujem je jer ovo što imam mi je dovoljno dobro. Uvijek sam smatrala da, ako nekad počnem kupovati istu kad se zaposlim, to će biti samo zbog nijansi :) Ali ko voli, nek izvoli, ko sam ja da se protivim?
Ali pojedini ipak smatraju da jesu neko i nešto ko zarađuje novac za druge koji ga troše na "hrpu gluposti i iluzija". Ljudi, svako ima svoj novac i s njime radi što hoće. Zar nije tako? Zar bih ja sad trebala djevojci koja si može priuštiti da kupuje high-end kozmetiku, kupuje u parfimeriji, trebala prići i reći: "Jao, to ti ne treba, ti si mlada, ne treba ti, to je smeće, zašto bacaš novac?" kao da sam ga ja zaradila za nju i dala joj ga u ruke.
Također sam primjetila da se novac smatra mjerilom kvalitete, u smislu, što skuplje, kvalitetnije. Eh pa ne, drage moje, cijena je samo brojka koja označava svotu novca u zamjenu za određeni proizvod, a kvalitet varira od proizvoda do proizvoda, od jedne do druge osobe ovisno o njihovim potrebama, a ne cijene. Isto tako mi je glupost postavljati stereotipe tipa "ako je taj i taj brend, kvalitetno je". Mnogo cura u mom gradu kupuje samo Max Factor dok su meni njihovi proizvodi koje sam do sada probala katastrofa. Ili ako neko kupuje samo Chanel, Dior, i onda svuda širi to ispravdavajući se :"Ne kupujte ništa drugo, ovo je kvalitetno" (čitajte ovaj post sve će vam biti jasno). Dolazim do zaključka, ako neko koristi tu i tu nijansu pudera, i savršeno mu odgovara, to bi kao trebalo biti kvalitet i svaka osoba bi trebala koristiti baš tu nijansu?
Na pudere se posebno osvrćem jer kupovina i pronalaženje idealnog može biti itekako teško i zeznuto. Svako ima različitu kožu, koja treba različitu njegu i tretman. I dok su nekome Maybelline puderi i više nego odlični, nekome pak nedostaje ono "nešto", bilo to da je trajnost, pola nijanse tamnije ili svjetlije, ili ugodan osjećaj na koži. Dakle puder nije samo nešto čiju biste nijansu trebali pogoditi, puno je drugih kriterija koji prodinose kvaliteti.

Bilo vrijeme krize ili ne, sasvim je normalno razmisliti o kupovini bilo kojeg proizvoda, posebno ako već imamo nešto slično, ili nam je nešto drugo potrebnije. Ali, to je privatna stvar, zašto bismo razmišljali za druge ili drugi razmišljali za nas. Ne, to nije normalno. To je bezobrazno i zove se zabadanje nosa u tuđi život.




Broj komentara: 7:

  1. Svako ima svoje prioritete, i ničije nije da preispituje takve stvari. Mogu ja misliti da su moji prioriteti važniji, što i jest istina - iz mog ugla viđenja. Iz nekog drugog ugla, slika izgleda sasvim drugačije.
    Osvrnut ću se na primjer lakova za nokte. Trenutno moja najdraža marka je Flormar, ali ne samo zbog cijene (od 1,5 do 2,5 KM) nego zato što se super mažu, četkice su skroz dobre u bilo kojoj liniji a nijansi ima zaista divnih. Međutim, ako mi se svidi neka nijansa OPI lakova, kupit ću i njega ali ne patim da mi svi lakovi budu OPI (pogotovo kad i tu ima teških failova).
    Nažalost, procjena ljudi na osnovu njihovih hobija (i novca koji na njih troše) mi je toliko bezobrazna i infantilna, koja je jako jako rijetko opravdana argumentima i čvrstim stavovima, a mnogo češće zavišću i nezrelošću.

    OdgovoriIzbriši
  2. @Biberlee: Hvala ti na podsjetniku, kako sam mogla Flormar zaboraviti. Njihova sjenila su mi the best so far :D Odoh se bacit' na pisanje posta o njima :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jao, potpisujem SVAKU riječ!
    Ja ću se osvrnuti na trolanje.
    Takvog prepucavanja ima samo kod nas. Nigdje na stranom blogu nisam vidjela nešto slično, pogotovo na nekoj uglednijoj stranici. Naravno, bude pokoje negativno mišljenje, ali to ne odvede u raspravu i nepristojnost.
    Koliko puta mi se nešto nije svidjelo pa mi nije palo na pamet da išta napišem. Preskočim i idem dalje. Jednostavno tražim samo dobre strane u nečijem radu.
    Ne mogu shvatiti da ima ljudi koji MORAJU tako javno izraziti svoju ljubomoru. A takva podbadanje nisu ništa drugo nego čista LJUBOMORA.
    No, takvih ljudi će biti uvijek. Mislim da mi ostali trebamo IGNORIRATI u potpunosti takve komentare i amen. Znam, teško je, ali treba se potruditi. :)
    Baš bih voljela vidjeti u komentarima neku zlobnu primjedbu na koju se nitko nije osvrnuo!
    Jer mislim da takav komentar govori samo o osobi koja ga je napisala, a ne o onome na što se odnosi, ako me shvaćate :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvarno? Čekam taj post, vidjela sam par stvarčica, valjda neću dobiti alergijsku reakciju, ELFove šimeraste olovke mi stoje nekorištene jer mi smetaju a predivne su :(((

    OdgovoriIzbriši
  5. baš smo dica - samo sam ja u pravu i nitkko drugi, na žalost puno nas tako razmišlja... ali ja bih to ignorirala iako me koji put baš zasvrbi i jezik i prsti ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. odličan post i pametno rečeno. kako ja poludim na takve, a ne mogu si pomoći. evo ja sam na hreliću (buvljaku) kod nas našla chanel tester rumenila, netaknut za 20kn (5KM) i uzela jer mi se sviđala boja. inače ni malo ne patim na brendove. jedino malo na mac jer mi je krasan i nedostupan ali zasiguro ne potkopavam onda sve ostale brendove

    Girly

    OdgovoriIzbriši
  7. genijalan post..uh nažalost imala sam posla sa takvima pa sam i sama morala napisati sličan post, ako mi se nešto ne sviđa i ne komentarišem,ne znam kakvo je zadovoljstvo nekome biti zloban i ponižavati ljude.. uglavnom..oduševljena sam blogom i pratim te!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju :* Vaši komentari mi uvijek mnogo znače i razvesele me :)