2. studenoga 2011.

Makeover time #2

Ovaj put sam sredila prijateljicu i njenu sestru za svadbu. Jednostavno, neutralno i elegantno. Jedan look je bio sa shimmerastim taupe sjenilima, a drugi kombinacija sive i tamno plave. Nažalost nisam uspjela pofotkati više slika, ali nadam se da je i ova jedna dovoljna :$ Sviđa vam se?


Broj komentara: 12:

  1. Nije te bilo neko vrijeme...
    Lijpo si ih sredila :)

    OdgovoriIzbriši
  2. dopada mi se... ovaj prvi se ne vidi dobro, ali ovaj sa sivom je bas lep, i lepo joj stoji. i sama volim da se tako nekako nasminkam :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo mi se dopada. Decentno i lijepo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vam :*

    Makeup and more: I meni je baš krivo što je nisam slikala prije i to sa zatvorenim očima, jer cura ima fakat spuštene kapke pa se ne primjeti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Djevojke su zaista predivne, super si ih našminkala :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijepa cura i odličan make up ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. one kao da su blizanke :D Super si ih našminkala, baš si profi :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju :* Vaši komentari mi uvijek mnogo znače i razvesele me :)