18. listopada 2013.

Empties #2

U posljednje vrijeme sam si zadala zadatak da trošim što više proizvoda. Odlučila sam da je to jedini način da ne pobacam pola zbog isteknutog roka ili samo gomilam, gomilam i onda nakon pola godine i ukupuno 2 korištenja naiđem na isti negdje u ćošku vitrine u kojoj držim preparatovu ili neki sjaj za usne na dnu torbe. Fotkala sam friško potrošene proizvode prije neke 2 sedmice, ali je i Empties #1 post bio skoro, pa sam ipak odlučila drugi dio ostaviti za malo kasnije, i evo ga večeras :) Nakon slikanja sam se tek sjetila da imam još koja 3-4 proizvoda, pa ću njih ostaviti za treći dio. Vrijedna sam si :)

svi na okupu, gore preparativa, dole dekorativa


Balea mlijeko za tijelo za oštećenu kožu - uzela od tetke jer je bilo ostalo pola, čisto da probam. Ovo nipošto nije za ljeto, ali za inat nisam htjela uzimati drugi dok ne potropšim ovaj. Ima miris plave Nivea kreme i sličnu bogat teskturu, s tim što nije toliko gust, ali ipak je jako, jako bogat i treba ga mrvica, a teško se upija.

Schauma Phyto-Caffein šampon - kupila ga na nekoj akciji kad se uz njega dobijao još jedan gratis. Čula sam pohvale i kupila ga nakon recenzije na MeteoBeauty, no mene nije posebno oduševio kao nju, ipak su mi bolji Syossovi.

Balea pjena za brijanje sa arganovim uljem - za razliku od ostalih pjena za brijanje iz Balenog asortimana, ova je pjena u pravom smislu, pjenušava tečnost, dok su ostale više gelaste teksture. Nije za mene, iako solidno odradi posao, ali ja sam u smislu dlakavosti gorila i sav višak koji nije otišao u kosu, obrve i trepavice mi se odrazio na nogama i rukama :)


Balea gel za tuširanje sa mangom - jedan od mojih posljednjih Baleinih gelova za tuširanje, jednostavno mi ne odgovaraju, ne hidratiziraju, slabo pjene, a ovaj miris mi je bio bljuf, na kraju sam ovaj gel koristila za pranje kistova.

Nivea Pure Efect hidratantna krema protiv bubuljica - prvi put sam je kupila kako bih testirala efikastost u borbi sa napasnicima koji se zakače za moju kožu svakog PMS-a, a drugi put kao bazu/primer - ima dosta hidratantnu i svilenkastu, silikonsku teskturu, pa je zbog toga super kao baza.

Gliss maska za kosu sa shea puterom i kašmirom - iako znam da je mnogima bila dobra, moju kosu umasti koliko god malo stavila, spljošti je i izgleda kao da je nisam ni prala. Drugu polovicu sam iskoristila za brijanje jer nema šanse da sam je planirala više podnositi.

Avon Eternal Magic Enchanched - idealan proljetni parfem, svjež i sladak, a ipak ima dosta biljnih nota za razliku od ostalih parfema tog tipa.



Bourjois Flower Perfection - odličan puder za sve cure koje imaju topli podton i normalnu do mješovitu kožu. Gotovo je kremaste teksture, jako gust, ne preslikava se na odjeću i prekriva sve. Mana mu je eventualno što mrvicu ističe suhe dijelove i ne matira mnogo, pa ne bi bio pogodan za jako masnu ili jako suhu kožu.

Avon Luxe puder - sušta suprotnost FP-u, jako lagan i tečan, sa slabim do srednjim prekrivanjem. Ne bih ga ponovo kupila iz razloga što je pretaman za mene, a i nije mi se svidjelo to što mi ne zagladi baš kožu koliko god malo ili puno ga stavila, istakne mi nejednaku teksturu kože.


Essence Stay All Day korektor - jako dobar, kupila sam ga tri puta, jako svijetao i odličan kao iluminator.

Essence I Love Stage baza za sjenila - mislim da sam jedna od rijetkih koju ova baza nije zadovoljila. Iako nemam niti malo masne kapke, bez obzira nanijela je bez imalo kreme ili pudera ispod, uvijek mi se i sama baza nakupi u pregibu.

Bourjois Healthy Mix korektor - već kultni proizvod drogerijskog ranga. Za mene je malo više isušujući no što preferiram, ali kupila bih ga ponovo za kit za šminkanje drugih, jer ima jako dobru moć prekrivanja i postojan je.

Classics 3D maskara - moja najdraža maskara, već sam je recenzirala i ponovo uvrstila u ljetne favorite, iz ničega napravi nešto.

Rimmel olovke za obrve - vjeran pratilac dok sam imala tamniju kosu, a mislim da ću svjetliju nijansu ponovo kupiti za dane kad želim nešto više istaknute obrve. Meni najbolje olovke za obrve, šteta što ih nema u više nijansi.


Gomila tuševa koje sam imala od prahistorije, a od kojih bih ponovo kupila samo posljednja dva, kako zbog nekvalitete prva tri, tako i zbog činjenice da prvi i treći nisu više dostupni.

Uskoro ide i treća kanta za smeće, pa da se onda bacim na kolektivne kupovine mirne duše :)

3 komentara:

  1. Odlicno, vidi se da trosis, ja jedva cekam da potrosim nekoliko stvari, da mogu da objavim ovakav tip posta. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam vječno bacala sve i sad sam počela da skupljam i drago mi je kad vidim koliko trošim :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Vrijedna si ako ide i treca kanta :D i ja svoje skupljam, trebala bih poslikat uskoro... puno dekorative imas, a i kod mene ce je biti vise nego preparative.
    Smijesno sto su samo ostali cepovi od ovih olovki za obrve :D a probaj essence olovku za obrvu, ili nyx kod jasmine :)))

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju :* Vaši komentari mi uvijek mnogo znače i razvesele me :)