12. studenoga 2013.

Black & White Dots

Za razliku od plavca sa mnoštvom crnih točkica kojeg sam vam predstavila u prethodnom NOTD postu, danas vam donosim slike jedne brzinske manikure koja je jako praktična za uraditi ako se žurite, a hoćete izvesti nešto efektno.

Kao bazni lak sam koristila Essence Grey-t To Be Here. Mislila sam da je izašao iz prodaje, ali srećom ga je Essence zadržao. Radi se o jednom jako lijepom svijetlo sivom laku sa mnoštvom zlatnog i ljubičastog mikroshimmera koji i nije baš vidljiv na noktu.
Nažalost, zaboravila sam nalakirati top coat preko GTBH-a, tako da sam već sutradan završila sa otiscima posteljine na noktima. Kako nisam imala volje skidati, pa ponovo lakirati drugi lak, a drugi sloj ne bi ništa popravio jer bi ostale neravnine, prelakirala sam jedan sloj Golden Rose Jolly Jewels laka u nijansi 118. Bila sam tako uzbuđena kad sam ga nabavila početkom ljeta jer je duplić za L'orealov Confetti lak sa bezobrazno malom količinom od 5 ml, a onda sam ga nalakirala jedanput i ostavila sa strane :) Malo je gušći, ali se maže bez većih problema  i ostavlja taman dovoljno šljokica.

Cijena Essence laka je 3,55 KM za 8 ml, a JJ-a 4 KM za 10,8 ml.



Što vi imate trenutno na noktima?

3 komentara:

  1. moram si nabaviti ove točkaste, odlicni suuu :D trenutno ne lakiram nokte, do kraja mjeseca :( a onda cu svaki dan da nadoknadnim :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju :* Vaši komentari mi uvijek mnogo znače i razvesele me :)