25. siječnja 2014.

Liebster Award

Nekad ne baš tako davno, kad sam tek otvorila blog, su u trendu bili raznorazni tag postovi, ponajviše na nail art i fashion blogovima i ja sam tada uradila čak i 2-3, bila jako ponosna i pri reviziji bloga te postove orbrišem - kako zbog sadržaja i gramatike, tako i neuklapanja u neki moj osmišljeni koncept bloga. Sada mi je jako drago odgovoriti na pitanja proslijeđena od strane kolegica blogerica koje su me nominovale za ovu nagradu, iako već debelo kasnim u ispunjavanju svoje dužnosti odgovaranja na pitanja :) Ja se nadam da će vam neki od odgovora biti barem korisni, jer su i kozmetički vezani, a ne da će služiti za stalkanje kakvo ja redovno provodim nad YT guruima koji rade tag videe :)



Prvo idu odgovori na pitanja koja mi je postavila Zerina sa The Belle Adventures - na engleskom, no trudit ću se najbliže ih slobodno prevesti.


Što je najčešća greška koju si pravila kao početnik?

Imala sam različitih propusta kad sam se tek počela šminkati, kad nije bilo ni Bog zna kakvih savjeta u beauty časopisima, a o blogovima i YT tutorialima da ne pričam i neki od njih idu toliko daleko do korištenja mat breskvastih sjena skroz do obrva i prajmera za popunjavanje pora umjesto pudera (pravdam se na istu boju). Ako čemo govoriti o nekom periodu do prije godinu i pol, jer sam tek u nekom periodu od posljednjih nekoliko mjeseci počela istraživati najrazličitije proizvode i tehnike nanošenja istih, prije toga sam dosta griješila u sređivanju obrva - zamislite sjenilo naneseno nepreciznim kistom na već katastrofalno počupanim i neošišanim obrvama: bez definicije, to je sve djelovalo kao jedan pravi nered. Isto tako, nisam fiksirala puder i koristila sam ružičasti korektor za podočnjake, iako mi za prekrivanje istih pogoduju narandžasti i breskvasti. Nisam imala nekih faza nošenja frost ruževa, tamnih sjenila do obrva, gomile crnog kreona i tamnijih pudera :)

Kad bi mogla biti vlasnik nekog proizvoda bez obzira na njegovu cijenu, koji bi to bio?

Poprilično sam sigurna da bi to bile neke od Kryolanovih paleta, jer sada više ne mislim na fensi pakiranje ili popularnost proizvoda, već na njegovu multifunkcionalnost. I MAC Heroine ruž, naravno :)


Savjetuj čitateljice nečim što si naučila kroz iskustvo?

U slučaju akni, bubuljica i bilo kakvih drugih nepravilosti, manite se suhih korektora u sticku, uzmite neku kremastiju kamuflažu i nanesite je preciznim kistom za tuš/usne.
Za definirane obrve, korektor jednu nijansu svjetliji nanesen istim kistom čini čuda.
Ne postoje pravila pri nanošenju tuša i za uspješan rezultat je potrebno iskustvo, dobra tanka četkica i poznavanje građe oka i očnog kapka.

Koji je najgori proizvod kojeg si probala ili proizvod koji je napravio nered na tvojem licu/kosi/tijelu?

Mislim da su me hvaljene Gliss maske jako razočarale iz razloga što sam ih ispirala danima iz slijepljene kose. A tako su hvaljene. Što se kože lica tiče, Balea krema za osjetljivu kožu me poprilično razočarala jer ima suhu tekturu poput paste za zube.

Misliš li da bi se kreme za kožu trebale kategorizirati po tipu kože ili dobu?

Tipu kože. Svi tipovi kože stare, no nisu sve starije kože istog tipa.

Kad bi imala priliku kreirati neki kozmetički proizvod, nešto inovativno ili poboljšanu verziju nečega, što bi to bilo?

Vjerovatno proširen rang gel linera u svim mogućim bojama, kao i poboljšana formula pojedinih Illamasqua ruževa koji imaju jaaaako suhe formule, ali i prekrasne nijane. Kreirala bih i pudere sa iluminirajućim efektom i visokim prekrivanjem, sa vrlo malo shimmera, tako da nije potrebno nanositi milion proizvoda kao što su dodatni illuminatori preko i prajmeri ispod pudera, pa zatim highlighteri i sl.

Navedi primjer high end cipele i torbice koje bi voljela imati u svojoj kolekciji.

 
Koliko vremena ti je potrebno za svakodnevni i makeup za izlaske?

Svakodnevni oko 20 minuta do pola sata, za izlaske oko sat. Razlog tome je što me je lako omesti, tako da svako malo zastanem da operem ruke od pudera, sklonim kosu sa lica, pronađem mobitel po kući ili odgovoriti na neku poruku na Facebooku, kao i ono najvažnije - uvijek se trudim začiniti makeup rutinu i onda mi najviše vremena oduzme razmišljanje što dalje.

Šta smatraš must have proizvodom ove zime?

Puuuuno šljokica na noktima, highlighter i mat tamni ruž. Također i sand lakići, iako već malo ppstaju dosadni jer ih svaki brend radi, toliko su mi prekrasni da mislim da bi ih svako trebao imati - bar jedan šljokičasti komad :)

Kraća wishlista i planovi za 2014.?

Što se bloga tiče, planiram praviti i neke kraće tutoriale, kao i nabaviti neke manje pristupačne proizvode koje želim već duže vrijeme. Također, dosadilo mi je moje ice, tako da ću se truditi usavršiti makeup na drugima, kao i moje tehnike fantasy makeupa i izrade face chartova.

Od Anele, koju za razliku od Zerine nisam uživo upoznala i nadam se da će se to u skorije vrijeme promijeniti jer mi je njen blog Lipstick Attack među najdražima, sam dobila sljedeća pitanja.


Koliko dugo pišete blog i kako ste se i zbog čega na to odlučili?

U martu će biti 3 godine. Kada sam počinjala, postojala je Šminkerica, nekoliko sada već najpoznatijih YT gurua koji su snimali videe sada već jako loše kvalitete, te nekolicina beauty blogova - mislim da taj broj, zajedno sa blogovima u samom nastanku, nije prelazio 20-ak. Odlučila sam se iskušati u tome jer sam smatrala da bi to bilo najbolje vrijeme da počnem sa razvojem mojih vještinja pisanja, te da bi bilo korisno jednostavno pratiti vlastiti razvoj makeup vještina, tehnika fotografisanja, pisanja, komunikacije sa čitateljima itd. i trenutno sam zadovoljna kako se kao blogerica razvijam, mada tu uvijek ima mjesta za poboljšanje.

Ono što ne mogu da ne spomenem jeste da smatram da je pristupačnost blogera najvažnija. Bez obzira da li je dizajn bloga/stranice dobar, bez obzira da li je tu milion nagradnih igara ili pak vrhunske fotografije, sve pada u vodu sa suhoparnim, mehaničkim pisanjem. Otvorila sam blog i pratim iste upravo kako bih došla do informacija i iskustva neke osobe sa određenim proizvodom i najdraži su mi blogovi i autori istih s kojima se čitajući osjećam kao da sam na kafi i dijelimo iskustva i preporuke.

Blogove koji se pišu zbrda zdola i to isključivo radi sponzora neću ni komentarisati.

Volite li više preparativnu ili dekorativnu kozmetiku?

Dekorativa all the way. Smatram da sam podjednako tip osobe koja voli pojedinačne komade kozmetike, nijanse, dizajn, ambalažu, no i samu primjenu istih i sklapanje u makeup. Prije ću odoljeti nekom serumu ili okoloočnoj kremi, jer ja nađem jedan komad nekog preparata i držim ga se ako mi odgovara, ako ne, proslijeđujem, dok sam u stanju naći barem 10 primjena nekog komada dekorative koji mi ne odgovara u svojoj primarnoj svrsi.

Omiljena marka kozmetike?

Uff.... Mislim da u kolekciji trenutno imam najviše Golden Rose kozmetike, koja mi je, zajedno sa Artdecom, najdraži drogerijski brend. Što se manje dostupnih i od strane mene, nikad neisprobanih brendova tiče, to bi bili možda Make Up For Ever i OCC.

Postoji li neki beauty ritual kojeg mrzite?

Nanošenje korektora, jer ga nikad ne uspijem natrackati da ne izgleda brašnasto, prozirno ili da zapravo prekrije vrećice. I skidanje glitter laka.

Koliko lakova za nokte imate u kolekciji?

Posljednji put kad sam brojala, brojka je prešla 100. Više ne smijem (brojati) :) Planiram se riješiti nekih lakova koje duže ne koristim ili sam ih kupila iz razonode, pa mi se više i ne sviđaju.

Postoji li optimalna količina šminke?

Mislim da postoji, iako će ova moja izjava možda razočarati neke moje kolege blogere-skupljače :D Smatram da je u za skupljače dovoljno barem komad nekog kozmetičkog proizvoda određenog finisha i nijanse, te da je gomilanje, posebno kremastih proizvoda ili impulzivno kupovanje sasvim bespotrebno.

Proizvodi koji su vas razočarali su?

Odgovoreno u prethodnom ispitivanju :)

Što je, po vama, make up zločin?

Uh....."našminkaj me al' da se ne vidi i stavi samo malo smeđe sjene i tankog tuša"....cure drage, to je onda tipični neutralni, ne nude makeup. Zatim nesređivanje obrva. Pogledajte neke modele sa gustim obrvama, i to mi je sasvim u redu ako imaju neki oblik, ali namjerno nečupanje.... 

Koje proizvode koristite svakodnevno prilikom šminkanja, za uobičajeni dnevni look?

Trenutno Farmasi CC kremu i Flormar Perfect Coverage korektor, zatim GR olovku za oči, maskaru i prozirno sjajilo. To su mi neki osnovni proizvodi za brzinski makeup.

Izdvojite nekoliko slavnih i po vama dobro našminkanih osoba!

Ovo mi je pomalo teško za odlučiti jer podjednako volim minimalistički i over the top makeup, no, eto, jako mi se sviđaju makeupovi koje nose Jessie J, Perrie iz Little Mix i Katy Perry.




To je to :) Nadam se da vam nije bilo dosadno čitati moje odgovore, i da ćete i vi biti inspirirani da napravite ovaj post.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na čitanju :* Vaši komentari mi uvijek mnogo znače i razvesele me :)