20. ožujka 2014.

Sally Hansen Sugar Coat - Sugar Fix

Danas bih vam kratko predstavila jedan jako lijep i zanimljiv lak koji vjerovatno mnoštvu neće biti njihov "cup of tea", ali je uprkos tome meni interesantan i jedan od najomiljenijih što se tiče nijanse i finiša.

Ne znam tačno kad je bijeli lak postao toliko popularan, da li je to kad je minimalizam u modi došao na svoje ili kad su tamnopute djevojke počele kititi nokte i prstiće sa svijetlim lakovima i mnoštvom prestenja, no meni je zbog toga izuzetno drago jer to više nije gusti lak za french već i regularna nijansa za nokte.

Što se bijelih teksturaca tiče, prvi put sam takvog vidjela kod Kim K na Instagramu, a zatim sam se radovala kad je Golden Rose najavio isti u sklopu novih nijansi Holiday linije, a onda sam ga neočekivano dobila (hvala, J. :) )

O Sally Hansen Sugar Coat lakovima i nisam čitala ponajbolje recenzije, no formula i nije previše problematična kako sam očekivala. Uistinu, potrebno je laganije nanositi lak u tankom sloju, jer je gust i ostavlja praznine kod nanošenja, ali pošto je teksturac, ne ostavlja nikakve suvišne linije i "grbe". Na slikama su 2 do 3 sloja, u ovisnosti od nokta - na nekima je tanak treći sloj na pojedinim mjestima igrao ključnu ulogu.

Sally Hansen se ne može naći u našim drogerijama i parfumerijama, ali na Facebooku ima nekoliko osoba koje prodaju ove lakove po jako povoljnim cijenama.






3 komentara:

Hvala na čitanju :* Vaši komentari mi uvijek mnogo znače i razvesele me :)