9. listopada 2014.

Inglot otvaranje, kupovina i wishlista

Prije nekoliko sedmica, možda čak i mjesec dana (dani brzo prolaze :)) nam je konačno došao Inglot! Možda ne znate jer nisam pisala o tome na blogu, no čim se otvorio SCC primjetila sam Inglot znak u katalogu/letku kojeg su dijelili na recepciji, o čemu mi niko nije mogao reći više jer nije bilo nikakvih drugih naznaka o otvaranju poslovnice. Mislila sam da je riječ o grešci ili da je otvaranje otkazano, no ipak se na moju veliku sreću ispostavilo da su planovi stvarni i prijavila sam se na posao u Inlgotu preko posao.ba portala. Nisam prošla dalje od prvog intervjua, no ono što vam želim reći jeste da je to bilo čak krajem aprila! Tako da moćete zamisliti moje muke dok sam maltretirala radnice na recepciji i djevojku koja je dobila posao pitanjima "kad će više" :) No, eto, nakon toliko mjeseci napokon sam dočekala, pa sam prvi svojoj prvoj kupovini iskoristila priliku da slikam pojedine proizvode na brzinu (doduše mobitelom) i  swatcham skoro sve u radnji :)



















Što se formalnosti oko proizvoda tiče, radnja je nešto manja, nisu stigle sve nijanse lakova, sjenila i ruževa, a cijene su približne onima u svijetu (mislim da su identične kao u UK). Uz kupovinu se dobiju i testeri - palac gore za to.

Ono što sam izabrala kao prvi proizvod svakako je paleta sjenila. Razlog što je ne vidite na slikama jeste što je nisam kupila odmah jer sam saznala da nećemo imati popust od 20% na popunjene palete još uvijek, pa sam se odlučila sačekati i po pričama radnica, to bi se trebalo desiti za nekih 10ak dana. Cijene su povoljne za kvalitetu, ali opet se dosta uštedi prilikom kupovine sa popustom.

Kako nisam nabavila željenu paletu, napravila sma popis sjena koje planiram smjestiti u nju i kupila Duraline. Prije neki dan sam nabavila i bijeli gel liner kojim nisam baš najzadovoljnija, ali ga još testiram.


Osim mat karmina sa posljednje slike proizvoda koje sam uslikala u Inglotu, evo šta mi je još na wishlisti:

- puderi za konturiranje koje ću smjestiti u kit; prvobitno sam mislila nabaviti Anastasia Beverly Hills kontur paletu, no Inglotovi imaju veću količinu i taman dovoljan broj nijansi koje mi trebaju

- paleta sa neutralnim shimmerastim sjenilima

- 4SS kist za sjenilo koji je prevelik da bi funkcionirao u tu svrhu, ali se čini odličnim za konturiranje

- crveni gel liner, zato jer je, jel, crveni gel liner :D

- divni tekući iluminator i to u zlaćanoj nijansi






To bi bila moja iskustva sa nekoliko prvih posjeta Inglotu. Da li ste imali priliku susretati se sa brendom i imate li još nekoliko preporuka za Inglot proizvode?

Broj komentara: 5:

  1. I'm gonna have to visit this store, amazing :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav Ema. zanima me koliko kostaju ovi puderi za konturiranje, jedan me podsjeca na Nyx Taupe, rado bih ga kupila. :-*. Divan blog, sve cestitke, samo tako nastavi jos duuugo ( na nasu radost).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala :) Puderi su 18 KM, ali se mora uzeti ili paletica ili pakovanje u koje će se smjestiti jedan refill, mislim da je ono oko 20ak KM.

      Izbriši
    2. Hval Ema na odgovoru. Uzas su, onda komotno neka napisu da je 38KM.

      Izbriši
  3. crveni gel liner i mene privlači :D ja još nisam otišla *shame on me*
    em mi stalno neka strka s vremenom bila, em čekam da mi plaća dođe....ne mogu otić i ništa ne kupit XD

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju :* Vaši komentari mi uvijek mnogo znače i razvesele me :)