22. veljače 2012.

Bourjois Healthy Balance kolekcija?

Dobro, ne baš kolekcija, već mini linija proizvoda za lice koja dolazi nam dolazi na Bourjois police zajedno sa Volume Glamour Max Definition maskarom u neodoljivoj fuksija ambalaži. Sudeći po ambalaži, najvjerovatnije da ih svrstavaju u proljetne novitete (iako ja ne vidim znaka za skorim proljećem :/).
Dakle, u Healthy Balance linije nalazit će se fiksirajući puder u kamenu koji obećava polu-mat finiš bez "glava-u-brašnu" izgleda i Healthy Mix korektor-iluminator za okoloočno područje. Vjerujem da su već stigli na police (reklamiraju ih u časopisima), ali nisam sigurna (jel' ko ide u dm danas?). Već sam prošvrljala recenzijama na netu i čine se pozitivnima i navodno, pored voćnih sastojaka i još boljeg mirisa, ispunjavaju obećanja. Ništa čudno, s obzirom da je Bourjos u proteklih godinu i nešto postao naročito popularan po svojim proizvodima za lice. Oba proizvoda me privlače, i iako već imam 3 pudera u kamenu, mislim da ću isprobati i ovaj. A što se tiče korektora, nisam ljubitelj ovih u olovka-formi jer uglavnom dolaze u maloj količini, te da ću se radije odlučiti za verziju u tubi koja je baš hvaljena i provjeriti da li to zaslužuje. No, nikad ne reci nikad :) 
Cijene su 14,50 KM za korektor i 16,10 za puder.

P.S. Na ASOS-u možete naći neke od Bourjois proizvoda na sniženju, uključujući i Healthy Mix puder, pa čekirajte (link) :)

P.P.S. Danas sam svratila u cm (nakon dana i dana, možda i sedmica) i sve im je stiglo :)


22 komentara:

  1. Hej draga :) Bas volim tvoj blog i dio je mog "odjutravanja" xD Kafica + Sminkerica, ti i makeupmanija ;)Imam jedan prijedlog: da napravis jedan post (ili pak vise njih) o best buy proizvodima u nasim drogerijama (dm, cm) jer dosta nas ne kupuje tako cesto preko neta. To bi bilo lijepo podijeliti na kategorije: njega lica/ tijela/ kose/ make up pa recimo za make up mozes i podkategorije ten/oci/usne itd itd. Eto to bi bio samo prijedlog, mislim da bi svi to rado citali, imali bi sve na jednom mjestu i ti bi imala materijala za pisanje (samo je pitanje koliko imas vremena). Puno te pozdravljam i hvala na prekrasnom blogu koji je zaista koristan <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :* I kod mene ista postava ujutro + Makeup&more, baš mi je žao što ne piše češće. I ja sam razmišljala o tome, s tim što sam htjela nešto kao najkorišteni proizvodi koje imam, ali tvoja ideja je još bolja - počinjem ili sutra ili preksutra, samo da napravim listu.

      Izbriši
    2. Jeeeej! Bas mi je drago da ti se svidja ideja, jedva cekam :)* A cini mi se da sam vidjela ovu kolekciju u onom cm-u kod Bicakcica, i rado bih probala kameni ali ih imam i previse, al ko zna nije skup pa mozda i probam ;) Znas li slucajno gdje mogu naci Revlon CS u Sa?

      Izbriši
    3. Imaš nešto od Revlona, uključujući CS u Bezistanu, u maloj parfimeriji :)

      Izbriši
  2. u tubici je isto odličan i predivnog mirisa, samo bih ja da malo više prekriva moje podočnjake. inače sam zadovoljna. :) i nije previše tekući, a to mu je plus.

    OdgovoriIzbriši
  3. imam ovaj puder i odlican je, dobila sam gomilu pohvala za njega :) jako je prijatan na licu i definitivno nije glava u brasnu :)
    meni je onaj korektor u tubici malo pregust i presuv, al to je sve stvar ukusa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, za divno čudo, i pored neravne i grube kože, okoloočno područje mi je glatko i mekano, ali užasno modro, tako da mi baš trebaju ti malo gušći puderi :) A probaj ovaj novi, možda će ti odgovarati.

      Izbriši
  4. Kod nas je vec uveliko stigla :) Ja zelim da probam novi korektor

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi Baby... nice picture, I love it.
    I am waiting for you at my Home. Support and follow me, please.

    OdgovoriIzbriši
  6. Moje lice nikako ne voli pudere u kamenu ali je pakovanje preslatko :)

    OdgovoriIzbriši
  7. ima ga u cm-u mislim da sam vidjela.
    Mada nikako na zelenu granu sa puderima u kamenu, uvijek izgledam brasnasta. Imam ih nekoliko i niti jedan mi se ne svidja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam mineralni, isto od Bourjoisa, baš mi se sviđa. Kao i Essence translucentni u prahu, nimalo ne ostavlja brašnast finiš.

      Izbriši
    2. @Emma kako ti se svidza Bourjoise Mineral radiance kameni puder,zelim ga kupit a bas bih voljela da ga neko lijepo prokomentarise ! Hvala

      Izbriši
  8. @Emma kako ti se svidza Bourjoise Mineral radiance kameni puder,zelim ga kupit a bas bih voljela da ga neko lijepo prokomentarise ! Hvala

    OdgovoriIzbriši
  9. @Anonimna: Meni je odličan! Dolazi uu količini od 14 g i ambalaži sa ogledalcetom. Ima i srednju moć prekrivanja, ali je baš lagan i volim ga nanositi velikom četkom za puder preko cijelog lica. Ne znam sad kakvu moć matiranja ima pošto ga ne stavljam puno i nemam masnu kožu.

    OdgovoriIzbriši
  10. Like what i found here, it had been very intriguing to view and take a look at every one of the great things on here, and would greatly advocate this website to another person also. Excellent Occupation...La Bella Donna

    OdgovoriIzbriši
  11. It can be somewhat exciting for me to study the submit. Thanx for it. I like these themes and every little thing connected to them. I'd personally prefer to go through somewhat additional quickly.Bar in Orange County

    OdgovoriIzbriši
  12. Wonderful Post, I like the way you have describes tips and methods for blog optimization. Be sure to go on writing. Waiting around for brand new updates.It is actually packed with resourceful facts.Epicuren Tea Tree Lip Balm

    OdgovoriIzbriši
  13. would much like to mention thanks for your entire information , i am new to running a blog so your web site is often a authentic blessing for all the "noobs" in existence . :)SEO Training in Belapur

    OdgovoriIzbriši
  14. I'm trying to find like style of useful news and i get as a result of this weblog so i am greatly thankful to you for sharing like a fantastic info.SEO Training in Belapur

    OdgovoriIzbriši
  15. Thank you guys all for visiting and commenting :*

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju :* Vaši komentari mi uvijek mnogo znače i razvesele me :)