25. svibnja 2012.

Glasgow smile



Kod V.V. (Anatomy of Beauty iliti Variola Vera make up & stuff) još uvijek traje izvanredno takmičenje na kojem možete osvojiti Illamasqua proizvode. Pa, ko sam ja da odbijem? :) (makar imala stotinu prečih poslova za raditi i mada sam bolesna k'o pas već 4 dana)

Makeup kojeg sam odlučila rekreirati jeste iz prošlogodišnje jesenjske kolekcije Theatre of the Nameless, koja obiluje dramom i misticizmom. Glasgow smile, kako sam ga ja nazvala, konzistira od prekrivenih obrva, jakih kontura, bordo i crnog na očima, crnih usana, a sve je zapečaćeno vijugavim obrvama i "osmijehom" koje sam izvela tušem. 



  





Usput, ako vas zanima, više o natjecanju možete pročitati ovdje. Totalno mi je fora što je otvoreno za cijelu regiju, što nije često slučaj. Rok je do sutra (ja, k'o po običaju, u zadnji čas :)), a još jedna poslastica jeste što postoji i utješna nagrada. Sve radove pogledajte u fotografijama kod VV na Fejsu.

Broj komentara: 9:

  1. :D Illamasqua-u obozavam!
    Divno si to odradila:)
    Kisses

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno!! :D
    Da sam doma, i ja bi nesto rado rekreirala, ali sam vec neko vrijeme na putu i jedino sto imam sobom od sminke su maskara, ruz, Illamasqua Lover rumenilo i Essence quattro paleta, a s tim mogu kreirati samo svakidasnji look. :/

    Odlicno si to izvela, precizno i pedantno! <3

    OdgovoriIzbriši
  3. O savršeno je! Za Illamasqua-u sam nedavno čula. Ti si super rekreirala look.

    OdgovoriIzbriši
  4. Soooooo chic! Check my blog sweetie and tell me if you wanna follow each others blog! Kisses

    FashionSpot.ro

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju :* Vaši komentari mi uvijek mnogo znače i razvesele me :)