29. kolovoza 2012.

Deborah Shine Creator ruž u nijansi 12 Luminous Red

Moram priznati da mi je ruž mat do polumat finiša, intenzivne i pune boje, te dobre postojanosti jedan od holy grail proizvoda koje moram imati pri sebi u svakom trenutku. Takvi ruževi su mi najdraži jer sou multifunkcionalni - mogu se nositi klasično, naneseni tako da boja dođe do punog izražaja, u tankom sloju kao stain, miksani sa balzamom (takvu kombinaciju najčešće nosim zimi, pošto mi se usne jako isušuju) ili sa sjajilom preko za statement lips look. Za razliku od sjajila, ruževi su jedan od proizvoda za kojim najčešće posežem i poprilično sam sigurna da ih imam najviše u kolekciji (zamislite ogromnu plastičnu kutiju za igračke :) - shame on me!). Ipak, kad ne želim mnogo boje ili mi vremenske prilike jednostavno ne dozvoljavaju, osim za klasičnim labellom ili bogatijim balzamom (Melem i vazelin) posežem za miksom balzama i ruža, spojem koji je postao jako popularan posljednjih sezonu-dvije i sigurno ćete naći pokoji kod većine kozmetičkih kuća. Neki od onih drogerijskog ranga koje možete pronaći na našem tržištu su Avon Shine Attract (o kojima sam već pisala ovdje), L'Oreal Caresse, Max Factor Xperience, a Essence, Catrice i Alverde ih često nude u svojim limitiranim edicijama. Posljednji dodatak jesu Deborah Shine Creator, koji na naše tržište dolaze 01.09., ali ih već možete pronaći u parfimeriji "Čarolija". 
Evo što obećavaju i koje su glavne karakteristike po riječim proizvođača:
-sadrži antioksidante koji se bore protiv slobosnih radikala
-vitamin B, C, kalij i magnezij njeguju usne i obnavljaju kožu
-hidratizira i hrani usne pomoću vitamina A i E
-izvor Omega-5 masnih kiselina
-ima SPF 15
-pruža svjetlucav i ultra-glossy sjaj

Ambalaža je fuksija ružičasta, masivna i elegantna, a ima i "prsten" kod zatvarača, kako bi se osiguralo da se slučajno ne otvori u torbici. Sam ruž ima utisnut Deborah logo na vrhu, ali ja narano nisam dočekala dnevno svjetlo da ga fotografišem prije isprobavanja :)

 Shine Creator dolaze u 16 nijansi, a kod nas je dostupno manji broj njih - 7. Ja sam dobila nijansu 12 - Luminous Red, što je čista crvena boja koja naginje ka toplom podtonu. 
Što se same formule tiče, dosta me iznenadila, budući da dosta može poći krivo sa ovakvim proizvodom - ruž mož biti ili presuh, ili premastan ili premalo pigmentiran. Shine Creator je kremast i maziv, pa iako se malčice topi u ambalaži po tropskim vrućinama i toplo vam savjetujem da ga držite u hladu ili frižideru, nije mekan i mastan kao što je to slučaj sa bazamima u boji koji se praktično lome ako ih držite na toplom. Ruž se ne nakuplja na ivicama usana uprkos tome što je kremast. Nimalo ne isušuje, a također i njeguje usne. Pigmentacija (barem nijanse 12) je odlična, barem što se proizvoda ovakvog tipa tiče, pa boja postaje izražena već nakon dva sloja. Bitno je napomenuti i da se ravnomjerno nanosi.
swatch u hladu i s blicem
Trajnost je, naravno, nešto kraća nego kod klasičnih ruževa - nakon pola sata sjaj se povuče, a nakon dva sata usne su mat i blago obojane (dakle, ostaje vam stain).
Cijenu trenutno ne znam, no čim budem sigurna, editirat ću post. Uglavnom, mislim da je oko 13-15 KM.
Konačno mišljenje i odluka? Ako volite ruževe koji više naginju ka balzamu, njeguju usne i kremaste su formule, Shine Creator će vam se stvarno svidjeti. Prednost nad njemu sličnima jeste veća pigmentacija i njega, pa slobodno mogu reći da su ovo svojevrsni duplići Revlon Lip Buttera. Ako pak volite samo pune i intenzivne ruževe izuzetne postojanosti, preskočite. Ocjena 8/10.

*Proizvod nisam sama kupila, već sam dobila u okviru nagradne igre organizirane od strane MŽT portala.

Broj komentara: 6:

  1. Divan je, moram da isprobam neki, ima lepih nijansi. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj ruž nema ko ne hvali, definitivno ga moram nabaviti, samo mislim da ću uzeti neki nude :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Nice one! :) Nije loše, mogla bih ga čekirati :D Super post, btw. :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Predobar! Kupujem ga čim ga pronadjem:DDD

    OdgovoriIzbriši
  5. Čini mi se da ova nijansa bas odlicno odgovara tvom' tenu.
    Mislim da cu da ga dodam na svoju wishlist :)

    xoxo

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju :* Vaši komentari mi uvijek mnogo znače i razvesele me :)