21. kolovoza 2012.

Mix&Mash: LOTD/NOTD, još knjiga za čitanje, Lush kozmetika, sajam rukotvorina, Avon paketić...

Ponekad stvarno osjećam kao da se, kad god namijenim nešto za uraditi, sve sile okrenu protiv mene. Ne govorim samo o pisanju bloga, već i o kojekakvim sitnicama kojima vas ne namjeravam zamarati. Kao, npr. prilike zbog kojih nisam imala pristup netu puna dva dana (prilika za dva posta!). Bilo kako bilo, vrijeme me podobro služi posljednjih dana, pa sam poslikala otprilike sve što sam namjeravala - dovoljno za bar 2-3 iduća posta. Još samo nekoliko swatcheva i to je to :)
Prvo što sam vam ostala dužna još u posljednjem postu jeste make up kojeg sam nosila preko prošlog vikenda, urađen sa MUA Undressed paletom. Brz i jednostavan, sa blago smećkastim bojama u pregibu, shimmerastom pink na kapku i tek malo tamno smeđe u vanjskom pregibu, čisto radi testiranja shimmeastih nijansi. Isto sam uradila i sinoć, no ovaj put su u opticaju bili crna nijansa iz palete i make up kojeg sam pronašla u knjizi o kojoj ću više govoriti u nastavku posta. Moram reći, da je uprkos mojem nespretnom i nemarnom nanošenju (ipak, to je samo proba), izdržala i trušenje je bilo minimalno. Tako da, što se mojeg iskustva tiče, svakako preporučujem paletice.
Nakon što je Naida na Šmnkerici objavila članak o makeup-u 70-ih, u kojemu sam primjetila i tribal manikuru, odlučila sam je konačno i isprobati. Koristila sam 10-ak lakova, a kad sam jednom prokužila tehniku, postalo je lako. Za tanke crte sam koristila kist tuša kojeg sam bacila nakonn što me jako iznervirao jer nije mogao poslužiti ničemu, a savjet sam također "pokupila" od Naide. Kao inspiraciju koristila sam primjer sa Copy That, Copy Cat (izvrstan nail blog, morate ga provjeriti) i jedva čekam ponoviti manikuru, ovaj put, nadam se, nešto uspješnije.
izvor moje inspiracije
Još jedna od njedavnih manikura sastojala se od jednostavnih nude noktiju nešto tamnije nijanse od moje kože i zlatnog glittera na prstenjaku.
Ovih dana, pošto i nemam kakvog drugog pametnijeg posla za raditi, uglavnom čitam knjige. Neke od onih koje sam pročitala posljednjih 7 dana jesu sljedeće:
Bourne-a sam kupila na sajmu knjiga ispred BBI-a, koji, nadam se, još uvijek traje (neka me neko ispravi ako griješim). Nisam ga još počela čitati, ali sam zato završila Nemesu, norveškog autora Joa Nesboa. Već ga nazivaju novim Larssonom, pa, iako mu baš i ne doseže stilom pisanja i tematikom, triler je odličan i jedva čekam nabaviti i Crvendaća, inače prvu knjigu iz serijala čiji je glavni junak Harry Hole. Dana Wellsa i početak njegove trilogije o John Wayne Gacyu sam tražila svuda i sreći mi nije bilo kraja kad sam je konačno ugledala u Alti dok sam bila na putu u dm po mlijeko za čišćenje lica. Jako mi se sviđa tematika i to što je glavni lik, takav kakav je - sociopat, stavljen na mjesto pripovjedača u prvom licu jednine. Sviđaju mi se njegovi dijalozi sa psihoterapeutom, kao i reference na mnoge, kroz historiju poznate, serijske ubojice. Ono što mi se pak nimalo ne sviđa jeste paranormalni twist u priči, kao ni to što ovo u daljnim knjigama ima potencijal da se pretvori u tinejdžersku trash literaturnu katastrofu. Wait for it.
Još jedan odličan triler jeste i Brzopotezna partija. Kao prvo, skinula sam sa interneta Word verziju i cijelih nekoliko sati koliko sam je čitala, proklinjala što sam je uopće i pronašla zbog toga što je prijevod užasan. A gramatiku da ne spominjem. Nije me se dojmio niti poprilično površan i jednostavan stil pisanja. Ali me svakako dojmila i oduševila priča, vječiti zapleti i preokreti, kao i činjenica da je glavni antagonista neko ko se već spominje cijelo vrijeme u knjizi, pa iako sam već nakon njegovog prvog pojavljivanja naslućivala ko je zapravo, kraj i sve ostale misterije su me oduševili. Za ljubitelje takvog žanra, obavezno za pročitati.
Nešto čime sam se također bavila, a ne bih to svrstala u istu grupu kao gore spomenuta djela, jeste jedna od najpopularnijih beauty knjiga i bestselera druge polovine 90-ih. Kevyn Aucoin i "Making Faces" oduševila me već od samog početka, kada je krenuo pričati o svojem odrastanju i prvom susretu sa kozmetikom, a to se nastavilo sve do posljednje stranice.  Jako mi se sviđa dizajn i koncept, i naprosto sam osrtala "paf" na sve o čemu je pričao, od kontura, oblika i tipova lica, preko tehnika i trikova od kojih su mnogi i dan danas jako široko upotrebljavani, pa sve do foto-dnevnika i nevjerovatnih transformacija poznatih ličnosti tog vremena. Odmah se bacam na posao i krećem čitati i ostatak njegovih djela :)
Usput, istog dana kada sam posjetila sajam, svratila sam u Lush prodavnicu kako bih pomnije pogledala ponudu nijansi njihove Emotional Brilliance linije. Mislim da već svi znate koncept - radi se o krugu sa bojama (od kojih svaka predstavlja proizvod zasebno) i na kojem, nakon što ga zavrtite, birate tri boje koje vam prve "upadnu u oči", a ne one koje najvše volite. Prva prestavlja vašu prednost ili slabost, druga podsvijest, a treća talenat. One koje sam ja odabrala su električno plava (Odgovornost), zlatna (Mašta) i narandžasto crvena (Snaga). Poslikala sam i swatcheve, iako nisam baš uspjela u realnom prikazu pošto osvjetljenje i nije najbolje. namjeravala sam kupiti i highlighter, ali je (po drugi put!) bio rasprodat :/ Što se cijena tiče, puderm maskara i kremasti proizvodi su 35 KM, a tuševi i ruževi 45 KM.
Jedan od razloga zbog kojih sam posjetila sajam jeste što je jedan kutak bio namjenjem prodaji ručno raenog nakita, a tu je bila i S.Art :) Namjeravala sam kupiti i pokoju narukvicu, ali je od one vrste koje sam ja željela ostala samo jedna, u ružičastoj boji, tako da ću kupovinu obaviti narudžbom :) S. nas je i fotkala, pa čim dobijem fotografije, ubacit ću ih u post.
četkica SuperDrama maskare
katalozi 12 i 13
Namjeravala sam vas obavijestiti još i o kozmetičkim kupovinama koje sam obavila u posljednje vrijeme, ali ima podosta stvari (barem za mene, pošto moja apsistencija još uvijek uspješno traje :)), pa ću to ostaviti za neki drugi post. Kao i nove stvarčice iz Avona koje su mi stigle prije nekoliko dana u paketiću, a u njemu su se nalazili novi, treći po redu Fergie-in parfem za Avon, Viva, zatim Super Drama maskara koja već niže pozitivne recenzije, četiri Plump Pout ruža od kojih je jedan duplić, pa ga namjeravam proslijediti u nekoj mini nagradnoj igri na Fejsu ;), te ulje argana za kosu koje mi je došlo u pravo vrijeme, kako pokušavam naći nešto što će mi dati sjaj i mekoću, a ne smanjiti volumen i učiniti mi kosu jadnom, kao što to radi većina maski i regeneratora koje sam do sada koritstila. I mislim da vam dugujem izvinjenje zbog nedostatka recenzija iz prošlog paketića kojeg sam dobila, ali pošto preko ljeta nisam bila najraspoloženija, a samim time niti najredovnija u pisanju recenzija, mislim da bi bilo licemjerno da prednost dam Avonovim proizvodima samo zato što sam ih dobila kao PR uzorak. Uglavnom, pokušat ću izmijeniti stanje koje trenutno vlada na blogu što se recenzija tiče.
A jaš jedna od suradnji koje sam ostvarila jeste sa ChiC online magazinom, pa ako već niste, svakako navratite ponekad i tamo. Podržavam ih da objavljuju još i češće, te da napokon promjene dizajn u nešto malo atraktivnije i praktičnije :)
By the way, po prvi put sam radila make up za vjenčanje! Ovo su slike sa probe, a na kraju sam kombinovala oboje, jer mi je prvi make up bio predramatičan, a drugi preshimmerast. Da skratim priču - bile smo zadovoljne i mladenka i ja :D
To je to za danas :) Sljedeći post koji vas očekuje jeste još jedan NOTD, inspirisan Iddinim postom o half moon manikuri, zatim recenzije skorašnjih Avonovih proizvoda i Bourjois pudera (napokon), kupovine (možda čak uključlim i odjeću i dodatke), trendovi za sezonu jesen/zima i novi asortiman Catrice i Essence koji će se, iskreno se nadam, pojaviti na policama u što skorije vrijeme (pigmenti? gimme, gimme :))

Broj komentara: 11:

  1. Predivno si ispala na prve dvije fotke :) A ogrlice su famozne!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ihhh...bizi bizi si bila :P
    Ova tribal manikura i je super ispala. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. TRIBAL...majko mila koliko je dobro. E sad da jos imam normalne nokte..xD

    OdgovoriIzbriši
  4. Noktići su ti savršeniiiiiiiiiiiiiiii :) i je l' ovo Selma Spahić ili se meni čini :) ?

    OdgovoriIzbriši
  5. super sminka! sve kevinove knjige su odlicne ... na zalost je umro premlad :(

    OdgovoriIzbriši
  6. gdje si nabavila making faces? ja nigdje ne nalazim nijednu knjigu o make upu :(

    OdgovoriIzbriši
  7. @Narcisa: Traži na nekom od torrent sajtova :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tek vidim ovaj post :)
    Ubacila sam kod sebe na blogu sliku pa tamo pogledaj :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Divna sminka mladenke, jako mi se dopada, moje pohvale!!! a moze i fotka konacnog izdanja :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju :* Vaši komentari mi uvijek mnogo znače i razvesele me :)