8. ožujka 2012.

Brace yourself - spring is coming

Kao što i sam naziv kaže, proljeće nam polako dolazi, sunce zraka su sve jače i jače (iako u ponedjeljak ponovo najavljuju snijeg i ledeno vrijeme :/), a sve više se nose jarke boje - barem kod mene, ne znam kako je kod vas. Nego, mnoštvo runway look-ova sa najava za proljetne trendove, revija i fotki sa istih na Tumblr-u, a i video ispod su me inspirirali da napravim nešto svježe, jednostavno, bez previše drame i tamnih boja.


Dakle, koristila sam nekoliko boja iz 120 palete - plavo-tirkiznu u pregibu, zlatno-bjeličastu na kapku i unutarnjem uglu oka, a sve blendala sa dvije tirkizno-mint boje. I znate šta? Baš mi se sviđa :) Odskače od moje uobičajene tehnike sa tušem, balansom mat i shimmerastih, svijetlih i tamnih, nema previše maskare, olovke za oči, a čak sam zapostavila breskvasta rumenila i stavila baby pink visoko na vrhove jagodica. Jedna stvar koje se nisam odrekla su jarko koraljne usne (Avon Can't Resist Coral i MAC Ravishing), iako, ovo jako super izgleda i sa svijetlo pink ili breskvastim sjajilima/ruževima.






Broj komentara: 9:

  1. cime punis obrve? svidja mi se, i izgleda neobicno bez olovke i tusa. Ja sam sebi pravo neobicna kad ne stavim tus jer ga stalno nosim u posljednje vrijeme.

    OdgovoriIzbriši
  2. hm, ja imam crne obrve mislim da su mi slicne tvojima, ali samo bojom naravno jer sam ja svoje unistila i nikako da nadjem odgovarajuci proizvod

    OdgovoriIzbriši
  3. skroz je dobro, izgledaš kao sirena :)
    tirkizna mi je jedna od najlepših boja za šminkanje. lepo ti ide na braon oči, a karmin je koji?

    OdgovoriIzbriši
  4. Mnogo volim tirkiznu, ovo mi je super, hvala za tutorijal!

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan make up, pravo osvježenje za proljeće i ljeto! Imaš oznaku na našem zadnjem postu ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju :* Vaši komentari mi uvijek mnogo znače i razvesele me :)