23. ožujka 2012.

LOTD & NOTD (Flormar Supershine 38 + Essence Night In Vegas)

Današnji makeup je, više-manje, uobičajen za mene - linija tušem, sređene obrve, mnogo maskare i novi najdraži tamni ruž od Manhattna. Ništa zanimljivo, zato sam odmah postavila na početak posta kako biste imale vremena sliniti nad jednom divotom dole.


A tu divoticu sam zapazila dok sam jučer otišla u cm po osnovne potrepštine tipa vlažnih maramica, šampona, deterdženta itd. Radi se o jednom od novih special effect toppera u redovnom Essence asortimanu (koji je napakon stigao :D), kojeg ste već prije nekoliko mjeseci mogle vidjeti u LEu. Radi se o Dance nadlaku koji je, kako mi se čini, jedan od najprodavanijih Essence lakova uopće, pa je to Essence, naravno, iskoristio i stavio ga u redovnu postavu. Nije da se bunim :) Night In Vegas je flejki, možete ga nalakirati na bilo koji lak ispod i dat će mi i više nego spektakularan efekat preljevanja na smeđe, bakrene, žute, zlatne i koje već ne boje. Kao bazu sam ovaj put koristila Flormarov Supershine lak u nijansi 38 - srednje tamna ljubčasta toplog podtona sa mnoštvom staklenkastih, sitnih, plavo-ljubičastih shimmera.







Broj komentara: 7:

  1. Imaš savršene nokte! Ne znam jesam jedina, ali meni taj lak uopće nije ništa posebno... Možda jer ga još nisam isprobala, tko zna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidjela sam ovaj lak još davno u CM-u ali me nije nešto poresbo privukao..ne volim toliko šljokice ovog tipa, ali možda probam pa mi se mišljenje promijeni :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovaj lak mi se na pocetku nije svidio, ali toliko sam ga puta vidjela da mi je nekako poceo prirastat srcu :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju :* Vaši komentari mi uvijek mnogo znače i razvesele me :)