7. ožujka 2012.

Favoriti - januar i februar

Kad bi me neko upitao zašto radim postove o omiljenim proizvodima svaka 2-3 mjeseca, stvarno ne bih znala dati dobar, argumentiran odgovor. To su mi inače najdraži postovi (dijele mjesto sa haulima) - jako su praktični jer možete pofotkati i swatcheve, dati kratku recenziju bez pola muke, a naravno, najbolji dio je što možete drugima dati sliku o proizvodima s kojima ste jako zadovoljni i često ih koristite bez da gnjavite i njih i sebe sa kilometarskim svakodnevnim recenzijama. Ali nekako se toga uvijek uspijem sjetiti tek polovinom mjeseca, i onda mi, jel', nema smisla raditi post o nečemu od prije 15-20 dana. I onda me zeza rasvjeta, baterija na fotoaparatu i budem na rubu nervnog sloma jer dobre fotke uradim, kako mi se čini, samo u slučajevima kad slikam nešto bezveze, kao npr. lak koji nosim već 4 dana i nemam vremena za skinuti ga, ili pak jedan od milion failova. Ah, život :) No da vas ne gnjavim, ja moram učiti, ali prije toga ipak predstavljam koje sam to sitnice voljela i redovno koristila u zimskim mjesecima.


Od preparative najkorisniji proizvod bio je definitivno vazelin - nakon samo 2 nanošenja, riješila sam se grubih ruku, suhog područja oko nosa i ispucalih usana. Fenomenalan i koristan! Slijede ga Violeta vlažne baby maramice s kojima sam skidala makeup s lica, oči i usana u kombinaciji sa Baleinim 2u1 odstranjivačem za osjetljivu kožu. Nemam osjetljivu kožu, niti mislim da ga ne bi mogle koristiti osobe sa čak i masnom kožom, ali definitivno mogu reći da je ovo najbolji i najefikasniji odstranjivač kojeg sam probala. Hidratantne kreme volim mijenjati i stalno isprobavati nove, a onu koju sam dva mjeseca koristila i koja mi je već pri kraju jeste Essence iz pure-skin linije. Poprilično sam razočarana njihovom preparativnom, a posebno kremama, no ovu bih mogla navesti kao izuzetak - izuzetno je lagana i osvježavajuća, upija se u kožu srednjom brzinom, ali ono što je najbolje jeste što koža ostane hidratizirana i nakon upijanja - nešto s čime nikad nisam imala sreće sa laganijim kremama. Bilo kako bilo, koristila sam je samo kao podlogu za puder, jer mi kao noćna krema nije dovoljno bogata i hranjiva. Idealna bi bila za ljeto - to definitvno moram testirati.




 Što se lica tiče, zimi uvijek koristim više proizvoda nego inače, ali se trudim da to održim u minimalnoj količini i tankom sloju, kako ne bih postigla suprotan efekat od onoga kojeg želim.


Puder kojeg je moje lice najviše voljelo jeste Artdeco Hydra Silk - raj za suhu kožu. Tako je lagan, hidratantan i udoban za nositi. Upravo taj lagan osjećaj na licu je zašto ga toliko volim. Pokrivenost mu je nešto manja nego što volim - obično preferiram pudere srednjeg do jačeg stepena prekrivanja - kod ovoga je taj stepen gotovo kao kod nešto jače tonirane kreme, ali mi ga nije problem nadograditi. A takva je i tekstura - naizgled srednje gusta, ali se razmazuje vrlo lagano i brzo se upije u kožu. Detaljniju recenziju već pripremam, i namjeravam je napisati zajedno sa recenzijom još jednog Artdeco pudera kojeg posjedujem. A kako sam tokom februara imala jako puno bubuljica i ožiljaka na licu, Artdeco kamuflaža mi je bila najbolji saveznik - pokriva sve, ali baš sve.


Tekući puder sam fiksirala Bourjois mineralnim puderom u kamenu - zaista je izvsrtan - matira, moguće ga je  nanijeti u jako tankom sloju, uopće ne izgleda kao da ga nosite, a pomalo i ujednačava ten. Još nešto od Bourjoisa što sam često trošila jeste njihovo rumenilo u nijansi 54 Rose Frisson - imam ga već godinu i 2-3 mjeseca i još mi se ne čini da je pri kraju. Boja je zaista lijepa i odlično pristaje mojem tenu, ali nažalost tekstura je postala tvrđa, a trajnost kraća. Kao highlighter za neispavane dane služio me elf tekući highlighter u nijansi Spotlight - bijela shimmerasta nijansa koja izgleda zastrašujuće na prvi pogled, ali se da fino izblendati, pa čak i umiješati u tekući puder za dewy efekt - ali blendajte brzo, inače će se osušiti i fiksirati za suhe dijelove.






Flormar rumenila su standardno moji favorit, i što se nijansi, teksture, pigmentacije, cijene i količine tiče nemam nikakve zamjerke. Nijanse koje sam pridodala svojoj kolekciji bile su P113 - svjetlucava breskvasto-ciglasta, te P112 - hladna jarko ružičasta sa srebrnim shimmerom.


Bourjois 54 Rose Frisson, Flormar P112 i P113



U ekipi za oči smjenjivali su se kremasto bijelo sjenilo iz Essence Ballerina Backstage LE, te Taupe Of The Pops, metallic svijetla taupe. 




Od Catrica trošim već 5. mjesec mono sjenilo mat sivkasto-smeđe Starlight Expresso - idealna nijansa za moje obrve, koristila sam je do te mjere da se počela raspadati. Flormarovim sjenilima sam inače jako zadovoljna, a njihove quattro paletice su se pokazale izvrsnima, jer svako sjenilo ima po 3 g, a iste je kvalitete kao i njihova mono sjenila, što je rijedak slučaj. Koliko ste puta kupile paletu nekog branda i otkrile da sjenila nisu ni približne kvalitete kao mono sjenila?






Završni pečat dodavala sam Classic maskarom, koja produžava i daje super volumen uprkos tome što ima gumenu četkicu (koje mrzim), kao i Golden Rose tuševima - klasičnim crnim sa tankim kistićem i metallic tirkiznim. Tirkizni me zaista oduševio, kako formulom i aplikatorom, tako i bojom - nevjerovatno ističe smeđe oči i izgleda odlično uz koraljna sjajila i ruževe. Rimmelove olovke za obrve inače volim jer su tvrde, ne previše pigmentirane i ne razmazuju se, a nijanse su im poprlično realne i ne previše tople.



Sa karminima sam napravila izuzetak i koristila gotovo uvijek one balzamaste, koju su na granici između balzama, ruža i sjajila. Takvi su L'Orealov Color Riche 257, i divna, predivna, Can't resist Coral iz Avonove Colordisiac linije. Boja je fantastična, jarka, gotovo fluorescentna, može se nadograđivati što se pokrivenosti tiče, a nimalo ne ističe suhoću i ispucalost usana. Catrice Frozen Rose mi formulom ne odgovara u potpunosti, zato zam ga nanosila uglavnom u jako tankim slojevima, no više o tome uskoro. I dalje volim MAC Ravishing, jer je divna i izuzetno nosiva koraljno-breskvasta, a i ubitačno crveni Rimmel Kate Moss, koji ima jednu od najboljim formula ikad. Ikad.


L-R: L'Oreal 257, Avon Can't Resist Coral, MAC Ravishing,  Catrice Frozen Rose, Rimmel Kate Moss 01


Zar nije fabulozna boja? *_*

A sa lakovima opet izuzetak - ostavila sam po strani šljokice i jarke boje, a prednost dala klasici u vidu prljavo-ružičaste nude - Golden Rose 264, kao i tamnoj jelly bordo - Flormar 311 - obje nijanse su izuzetno elegantne i nosive bilo kad, bilo gdje.


I to je to, huh! Dosta proizvoda, teksta i slika u jednom postu, ali tako je to kad sam lijena. Barem su fotografije mrvicu bolje nego inače, it made my day :)

Sad da čujem vas - što ste kupile, koristile, čime ste bile zadovoljne u januaru i februaru? Koji ste novi proizvod otkrile, a koji kupile po ko zna koji put?

Broj komentara: 15:

  1. vazelin je stvarno odličan proizvod..također ga koristim po ovom hladnom, vjetrovitom vremenu..prije spavanja znam cijelu facu njime namazati i ujutro mi bude full mekana..eto, recimo da mi je to jedan od favorita :) također sam isprobala essence stay all day concealer o kojem si pisala u jednom od prethodnih postova i mogu reći da uopće nije loš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, baš mi je drago da ti se svidio korektor, meni super osvijetli područje oko očiju.

      Izbriši
  2. Vaselin me je spasio ove zime i jos uvijek spasava dok je hladnog vjetra, catrice smokey eye i flormar quatro paletica smedjih tonova su mi takodjer najkoristenije sjene, catrice ruz za usne, essencev-a stay with me sjajila su mi predivna i catrice lakovi - to su neki od mojih favorita u ovim zimskim mjesecima.

    OdgovoriIzbriši
  3. E sad se neću smiriti dok ne pronađem Flormar u Mostaru. Zelenim od zavisti:) kad vidim ovu tvoju paleticu, a ja nikako da je se dokopam.
    Hej neki dan sam bila u Sarajevu i svratila do Kozma, pomislih da su opremljeniji sa Farmasi nego ovi moji u Mostaru, međutim nisu uopće imali Farmasi. Gdje ti kupuješ Farmasi?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U Kozmu na Ilidži. Čini mi se da ga samo tamo ima :/

      Izbriši
    2. U mostaru imaš Flormar, Gabrini i ostalu ekipicu u trgovinici Diadema, Avenija iliti Ulica kralja Tomislava. Nije ju teško spaziti, odmah je uz cestu, u prizemlju onih zgrada...imaju odličnu i široku ponudu, ali ja nikako da kupim njihovo rumenilo a mislim se i oko kamenog pudera :D

      Izbriši
  4. I da, ovaj Rimmel Kate Moss 01, nemam ni jednu riječ, ko voli ruževe mora ga imati, ko voli crvene ruževe mora ga pod hitno imati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gdje mogu naci taj Rimmel ruz u Sarajevu ja ga nigdje nisam vidjela?

      Izbriši
    2. U dm-u, ali traži prve nijanse u redu.

      Izbriši
  5. Odlični proizvodi, imaš dosta sličnih mojima:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super favoriti :) isto mislim za vazelin tako jeftinu a tako multifunkcionalnu stvar jos nisam srela:)) Golden Rose tusevi su extra ja sam prezadovoljna...a sad me ocekuje kupovina podloge tecne i jos se "troumim" ne znam koju cu :)

    OdgovoriIzbriši
  7. vazelin mazem cele zime, jedino mi on pomaze kod suvih ruku i alergje..narocito sad jer ne smem svoje kreme sa kortikosteroidima da koristim...

    OdgovoriIzbriši
  8. oduševljena sam postom! delimo ljubav prema rimmel olovci za obrve, flormar paleticama, cant resist coral- u, ravishing-u i kejtinoj crvenoj, a u najskorije vreme moram negde da iskopam i to pink flormar rumenilo, divno je (sve pink je divno ovih dana inače).

    OdgovoriIzbriši
  9. Sada shvatam da nikada nista od dekorativne kozmetike nisam kupila 2 ili vise puta. Uvek probam nesto novo a i retko sta potrosim do kraja. Februarska otkrica su, vec negde rekoh, Shu Uemura uvijac za trepavice, i Benefit ruz Skinny Dip.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ima podosta stvari koje su mi u wishlisti pa ih tek moram isprobati, ali još malo pa ću ih kupiti!
    Super mi je post i mislim da ti najbolje swatchas sjenila i ostale proizvode! Fkt se dobro vidi bojica!
    xo
    Sretno učenje :**

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju :* Vaši komentari mi uvijek mnogo znače i razvesele me :)