11. kolovoza 2014.

#JMspirit druženje i kampanja

Prošlog petka, na samom početku mjeseca, sam bila pozvana radi učešća na prezentaciji i druženju povodom #JMspirit kampanje koja traje cijeli mjesec august. Osim mene i još nekoliko blogokolegica (kako ih ja volim zvati :)), učestvovali su i predstavnici ostalih medija, kao što su portali, zajedno sa vlasnicima zanimljivih profila na različitim društvenim mrežama.


Prezentacija je bila održana u vrtu restorana "Četiri sobe gospođe Safije", kojeg, moram priznati, nisam bila u prilici ranije posjetiti, ali sam o njemu čula samo riječi hvale (i to da se Šljokica, koja je također prisutvovala eventu, namjerava tamo udati :)).

Na prezentaciji su nam prvo predstavljene društvene mreže i platforme, koncept istih i razlika između njih, objašnjenje zašto su neke odabrane za korištenje u ovoj kampanji, a neke ne, te zašto i kako će se koristiti.




Povodom #JMspiti kampanje osmišljenja je i posebna aplikacija čija je svrha objediniti sve fotografije, statuse i tvitove na jedno mjesto i kako kažu, omogućiti osjetiti duh ljeta u Sarajevu.


Nakon prezentacije i koktela, priređena je zakuska za goste, a hostese su bile zadužene za organizovanje nagradne igre pomoću iPad aplikacije. Pobjedu je odnijela moja malenkost :) Osvojila sam vreću za spavanje, što je pametan potez jer se uklapa u koncept kampanje, a svi koji su prisustvovali su dobili poklon torbe sa JM ljetnim proizvodima - lepeza, naočale, peškir za plažu, majica i, prikladno vremenskim prilikama ovog ljeta, i kišobran :) Njih nažalost nisam slikala jer su trenutno raštrkani po stanu.


Šljokica u akciji


Mideta, Taida, ja sa poluosmijehom i Šljokica aka Dž

yaay :)
Za kraj donosim link na oficijalnu web stranicu i aplikaciju ove kampanje - JMspirit

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na čitanju :* Vaši komentari mi uvijek mnogo znače i razvesele me :)