19. kolovoza 2014.

L'Oreal SFF konferencija za medije

Prošle sedmice sam bila pozvana na L'Oreal konferenciju u okviru Sarajevo Film Festivala zajedno sa još beauty blogerica od kojih je nažalost samo nekoliko njih imalo priliku prisustvovati, koja je održana u subotu, 16. 07. na Festivalskom trgu ispred Narodnog pozorišta. 
Kao što znate, L'Oreal je godinama službeni makeup sponzor Festivala zadužen za, kako kažu, preko 800 lookova za goste i zvijezde Festivala samo u prethodne dvije godine. Ove godine surađuju i sa L'Oreal Professionel timom frizera iz salona Šabić.

Osim blogerica, konferencija je bila upriličena za mnoge druge medije iz bh. i hrvatskih medija, a svrha je bila predstavljanje novih trendova u šminkanju iz L'Oreal kuće. Kao i prošle godine, pažnja je skrenuta na tri različita looka koji predstavljaju tekuće i predstojeće trendove koji služe kao inspiracija za lookove na SFF-u, kao i makeup ove sezone za nas obične smrtnike :) Lice L'Oreal trendova ove sezone je glumica Zrinka Cvitešić.




“Zaista je velika čast biti na jubileju Sarajevo Film Festivala, naročito kao gošća L’Oreal Parisa čiji su proizvodi sastavni dio mog poslovnog i privatnog svijeta. Sva tri look-a koja smo pripremili i prezentovali danas na Festivalskom trgu će, vjerujem, poslužiti mnogim damama kao inspiracija za predstojeće dane festivala. Ono što bih posebno istakla je da sam, u ovoj saradnji zaista osjetila duboku posvećenost tima L'Oreala u otkrivanju i isticanju prirodne ljepote u svakoj od nas”, istakla je Zrinka.

Lookovi su predstavljeni zajedno sa proizvodima potrebnim za kreiranje istih, a meni je najdraži bio, naravno, treći. Za šminku je na fotografijama zadužen genijalni Saša Joković.







Kao što vidite na pretodnim fotografijama, prilike za intervjue, fotografisanje i snimanje video priloga za medije nije nedostajalo, a mi blogerice smo se više približili samom makeup kutku :)

pripreme za šminkanje...


L'Oreal proizvodi na policama

Sanjin Egon i Marija Varga u akciji...

...i rezultat iste kojeg sam uspjela uloviti na nekoliko sekundi :)
Fotografije šminke su zbog svjetlosti propale, ali sam kasnije kod Make Up Arene vidjela da je ona zapazila ovaj highlighter/illuminator/bronzer (nisam pogledala swatcheve ni izbor nijansi, tako da može biti sve troje :)) kojeg sam viđala kod pojedinih hrvatskih blogerica i iskreno se nadam da neće zaobići L'Oreal stalke u našim drogerijama.


Zatim smo se malo slikali....

eyebrow nazis :)
                                                                       
                                                                         ...."selfirali"


....ili barem pokušavali :) 


I uspjeli napraviti neku pristojnu sliku nas nekoliko - naravno da mi je kosa raščupana i da ten izgleda tamnije, ali bitno je da su beauty blogeri zajedno :)


Jasmina i Amra (koju sam prvi put upoznala uživo u subotu) su zajedno sa ostatkom sarajevske ekipe otišle u šoping, hranu i razgledanje izloga, a ja sam nažalost morala ići šminkati ove dvije ljepotice za vjenčanje:



Iz L'Oreala smo dobili i goodie bag koju sam u pauzi između kasnijeg šminkanja tog dana uspijela škljocnuti za Instagram zajedno sa narudžbom Ardell trepavica i prvih China Glaze lakova


 Neke od proizvoda sam već isprobala, kao npr. China Glaze lakove iz Off Shore kolekcije (baby pink je neonac :)), maskaru, Magic Blur primer/završnu kremu i tuš koji je već potrošen na snimanju na kojem radim ovih dana, pa evo fotke sa užurbane atmosfere istog:



Sve u svemu, druženje je bilo jako lijepo i drago mi je što se blogeri sve više i više uključuju u dešavanja. Osim ove konferencije, u četvrtak je L'Oreal event samo za beauty blogere (nisam sigurna da li ću prisustvovati zbog snimanja), a u petak Bourjois blogerski party, tako da očekujte još izvještaja preko vikenda :tearsofhappiness:

Broj komentara: 5:

  1. Trebala sam uzeti od tebe ovu zajedničku fotku… moje nisu uspjele :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Žao mi je što nisam mogla prisustvovati eventu, ali nadam se da će biti prilike sljedeće godine! :) Drago mi je vidjeti da ste vi uživale! Odakle naručuješ (ili gdje kupuješ) Ardell trepavice?

    OdgovoriIzbriši
  3. mislim da sam komentirala na ovo kome sam stigla, baš mi je drago da se nešto ovakvo događa u BiH i nadam se da će nastaviti tako :D
    a nadam se da ću se i ja jedan dan družiti s vama :P

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju :* Vaši komentari mi uvijek mnogo znače i razvesele me :)