15. kolovoza 2014.

New In #7

Evo mene ponovo sa New In postom kako ne bih odugovlačila sa prošlim postom i čekala da pišem recenzije tek nakon što uvrstim proizvode u New In. Zato sam se sad zatrpala sa milion proizvoda koje slikam, swatcham, ponovo isprobavam da vidim jesu li mi se promijenili prvi dojmovi,a vas ću malo napasti sa gomilanjem davno obećanih recenzija dok ne uspostavim ustaljeni ritam sa svim vrstama postova.

Bit će ovo nešto manji New In nego 2-3 prethodna kod mene, no uprkos tome mi je drago što se radi o proizvodima od kojih ću imati koristi ili pak koje sam skinula sa wishliste.

Kryolan Variety V3 paletu sam željela duuugo, dugo, stavljala sam je u razne wishliste na blogu, na Pinterestu, kako za ličnu upotrebu, tako i za kit i konačno sam odvojila novac sa strane i pomirila se s tim da je moram nabaviti jer su sva sjenila mat i mogu biti korištena i za obrve. Paleta kao paleta je divna, kompaktna i sa izborom različitih mat neutralnih nijansi, ali me sama kvaliteta sjenila malo podbacila s obzirom na očekivanja, no to ostavljam za recenziju.



Kryolan Supracolor 017 je došao do mene tako što sam porvobitno htjela svjetliju nijansu lososa, 576, no ona više nije dostupna u Kryolan katalogu, pa sam uzela 017 jer je Šminkenzi Bite napisala kako joj je sjajna za podočnjake. Nažalost, za mene je pretamna i odgovarala bi nekome srednjeg i tamnijeg tena.

Ben Nye krug s korektorima (Total Conceal-All Wheel) NK-11 je jedna od posljednje nabavljenih stvarčica koja je došla do mene igrom slučaja. Naime, htjela sam ga nabaviti preko makeupmania.com, gdje je tada bila dostupna samo jedna verzija koja mi nijansama nije odgovarala. Zatim sam tražila koju sličnu Kryolan paletu, pa me njihov katalog zbunio jer imaju milion paleta korektora, konačno sam našla onu koja mi odgovara i počela štediti za nju jer je nešto skuplja od BN-a. Onda sam ponovo počela tražiti BN korektore, pronašla krug sa 4 korektora isto na makeupmania.com, otišla po Kryolan stvarčice kod Aldijane, a kod nje BN korektori sa posljednjom narudžbom, i to u nijansi koja meni treba :) Korektori su sličnu Ardeco kamuflažama, s tim što imaju žuti i rozi highlight, količina svake nijanse je povelika (ukupno ima 28 g), a u usporedbi sa AD kamuflažama manje koštaju (kad posmatram da je ukupno 6 nijansi) i zauzimaju manje mjesta.


Dodala sam još 4 nijanse svojoj kolekciji Moda sjenila i namjeravam uzeti još toliko, ako ne i više, a Ardeco baza je u cm-u trenutno na sniženju, pa sam je ponovo kupila nakon dugo vremena za korištenje na sebi, dok sačekam TF ili UD prajmer za kit.


Od Golden Rosa ovaj put ništa posebno, još jedna nijansa Paris kompaktnog pudera, standardni lakovi u ljetnim, jarkim nijansama, spužvice za puder i još jedna nijansa kompaktnih rumenila, ovaj put u breskvastom tonu. Tu je i BB krema brenda kojeg su GR uvoznici počeli skoro uvoziti, jednom sam je probala i svidjela mi se, a vidjećemo za dalje.



Od dm-a je stigao novi set proizvoda za ovaj mjesec, a pošto trenutno imaju kampanju "Kosa kakvu želim", te sniženja i promocije proizvoda za njegu, stajling kose itd., svi proizvodi su za to namijenjeni. Tu su tri šampona, od kojih je jedan za suho pranje (Balea Trend It Up), a ovaj mini Alverde je sa famoznim arganom. Jedino sam njega probala i svidjelo mi se kako njeguje kosu, malo više nego Baleini šamponi koje sam posljednje trošila. Još jedan takav je i 2u1 šampon-regenerator za njegu kose poslije plivanja i sunčanja. Uz argan šampon je i prigodan regenerator iz iste linije. Tu su i dva proizvoda za stajling, sprej za morske valove koji na meni djeluje jer imam prirodno valovitu kosu laku za oblikovanje i prekjut Ebeline četka za kosu pink boje sa puuuno šljokica. Klasična ravna četka, ništa posebno, osim toga da puno bolje raščešljava nego češljevi širokih zubaca.

U sljedećem postu ide recenzija Kryolan palete, a u međuvremenu vi mi pišite jeste li probali išta od proizvoda iz ovog posta :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na čitanju :* Vaši komentari mi uvijek mnogo znače i razvesele me :)